Pentru toti locuitorii taramului Teyvat, azi e zi de sarbatoare. In fiecare an, de indata ce natura prinde culori vii si ciripitul pasarilor rasuna din nou, oamenii incep pregatirile pentru a serba zeita suprema, cea care a adus viata pe lume. Templul zeitei este decorat cu cele mai frumoase flori ai fiecarei natiuni si se aduc cele mai gustoase mancaruri pentru a-i fi oferite. Sarbatoarea aceasta inseamna un nou inceput, un nou an in care zeita sa ocroteasca oamenii, asa cum a facut si pana acum. Este momentul in care toti isi pot arata recunostinta fata de zeita suprema, asa ca oamenii iau pregatirile in serios.
Dar nu doar muritorii se bucura de aceasta sarbatoare, ci si zeii, care sunt fericiti ca se pot aduna toti intr-un loc sa se distreze. Zeii nu se implica in pregatirile oamenilor, asa ca tot ce fac muritorii pentru zeita e din propria initiativa. Sarbatoarea dedicata zeitei supreme insemna ca au si ei o zi libera in care se pot relaxa, fara sa isi faca griji de treburi politice sau de siguranta oamenilor. O binecuvantare pentru toti.
Asa se simtea si Amora, zeita iubirii, care tocmai ce ajunsese la bachetul zeitei impreuna cu partenerul ei de viata, Eligos, zeul ghetarilor. Nu se poate spune ca se aflau in intarziere, din moment ce timpul pentru zei e irelevant, dar sa zicem ca le-a luat ceva pana sa paraseasca castelul. Si nu din cauza chestiunilor politice.
Acum, Amora se putea bucura de veselia din incapere. Toti zeii sunt adunati in sala, unii pe ringul de dans, altii pe la margine, purtand conversatii cu un pahar de vin in mana. Altii pe sub mese...
Bathin, zeul padurii se afla langa o fereastra mare, inconjurat de mai multi zei dornici sa ii auda povestile si sfaturile. In cealalta parte a camerei, Morax, zeul contractelor, se bucura de compania gemenelor electro, Fortuna si Makoto, zeitele tunetelor. La masa de alaturi, la doar cativa pasi de ei, Phenex, zeul flacarilor si Victoria, zeita victoriei, poarta o discutie serioasa, probabil despre alianta ce urma sa aiba loc. Se pare ca zeii pyro profita de orice ocazie au sa discute despre politica.
Gemenii hydro, pe de alta parte, aflandu-se intr-un colt al camerei, privesc cu ochi curiosi fiecare zeu din incapere. Delta, zeita valurilor, le admira tinutele simple, dar totodata elegante, pe cand fratele ei, Galon, zeul raurilor, sta pierdut in ganduri. Tanarul zeu mereu scotoceste un plan prin care sa contribuie natiunii sale proaspat primite, dar nimic nu pare sa il satisfaca. A gasit inca un minus in unul din planuri, lucru care il face sa ofteze si sa dea tot paharul cu vin pe gat.
- Ma duc sa mai iau putin vin, isi anunta acesta sora.
- Grabeste-te! Zeita plantelor simte cand ma holbez la ea si am nevoie de cineva langa mine sa nu para ca ma holbez.
- Dar te holbezi-
- Dar nu vreau sa ma prinda! i-o taie zeita.
Galon isi da ochii peste cap si se apropie de masa cu bauturi. In timp ce isi toarna vinul in pahar, aude, involuntar, conversatia zeilor de langa.
CITEȘTI
War of Archons || ENHYPEN Applifiction
FanficInca din cele mai vechi timpuri, zeii au acordat muritorilor abilitati speciale si unice. Cu ajutorul acestor puteri, oamenii au construiti tinuturi variate, bogate in energie elementala. In Teyvat a predominat pacea si armonia, asta pana cand un in...