JURIN
Gerçek ismi:Asaya Jurin
Doğum günü:19 Haziran 2002
Pozisyon: Lider, Lider rapper
Burcu: ikizler
Uyruğu:Japon
Temsili Hayvanı:kurt
->Kendisi 3 yaşında beri snowboard yapiyor ve profesyonel snowbordcu ve eskiden modeldi
- Japonya, Kanagawa'da doğdu. - O, XG'nin ifşa
edilen ilk üyesi29 Ocak 2022'de ortaya çıktı.- 15 yaşındayken bir mankendi.
- AVEX artist akademisinde öğrenciydi.
- O profesyonel bir kar binicisi. Sörfçü ebeveynlerinden etkilendiği için 3 yaşında snowboard yapmaya başladı
- Drop Tokyo, Popteen ve daha fazlası için bir modeldi.
- Çocukluğundan beri hayali model olmaktı.
- Gigi Hadid ile bir fotoğrafı var. (Bulursam atarım)
- Şarkı söylemeyi ve dans etmeyi sever.
- Sık sık TLC ve Japon rapçileri dinler.
- 32. TSBA&KSBA All Japan Snowboard Şampiyonası'nda 170.82 puanla 3. ikinci oldu.
- 32. JSBA Tüm Japonya Snowboard Şampiyonası'nda 253.06 puanla 3. ikinci oldu.
- İngilizce, Korece ve Japonca bilmektedir.
- "Shorty!" isimli bir kız grubunun üyesiydi. Avex'in DANCE NATION'ın 10. yıldönümünü anmak için 2015 civarında oluşturuldu. Üstün görsel, dans ve vokal becerilerine sahip Artist Academy öğrencileri seçilir. Gruba, ikinci nesil olan XG üyesi Harvey ile birlikte 2017 yılında katıldı.
- 2015 yılında Avex Dance Nation'ın "Dream Team" üyesiydi.
- Bir ablası var.
- Jurin önce koreografi öğreniyor, ardından üyelere çiftler halinde öğretiyor.
- Jurin, Buzzfeed röportajı aracılığıyla ana dansçı/dans lideri olduğunu açıkladı.- "Başka bir çocuğun MASKARA'mı mahvetmesine asla izin vermeyeceğim." Maskara'da en sevdiği çizgiler. Bu aslında onun söylediği kısım ve çok güçlü ve güçlü bir şarkı sözü! Şarkı söylerken her zaman bir güven ve güç hisseder.
- İzin günlerinde olabildiğince uyuyor! Ondan sonra sık sık diğer kızlarla yürüyüşe çıkar. Genellikle zihni provalarla ve programıyla doludur, bu nedenle izin günlerinde dışarıda yürüyüşe çıkarak veya bir kafeye uğrayarak rahatlamaya çalışır.
- Günlük tutmaya çalışıyor. Her gün olan şeyler hakkında yazmak yerine, o sırada ne düşündüğünü veya fark ettiğini yazmaya çalışır. Duygularını çözmesi, kendini düşünmesi ve kendine bakması gerçekten çok faydalı oldu! Jurin ara sıra dönüp ona bakıyor ve bazen olanları düşünüyor ve bu oldukça ilginç ve kendi anılarını kaydetmenin iyi bir yolu.
- Düzenli olarak dinlediği o kadar çok sanatçıdan ilham alıyor ki bir tanesini seçemiyor ama 90'lı yıllardaki ilk R&B şarkısını 13 yaşındayken duyduğunda şok oldu. O zamandan beri Jurin her zaman bir sanatçı olmayı hayal etti, bu yüzden birçoğunu, özellikle Destiny's Child, TLC, Aaliyah, Faith Evans ve Lauryn Hill gibi kadın sanatçıları dinledi. Onları hala sevdiğini söylüyor.
- Hedefleri: bir dünya turu yapmak, kendisiyle dünkünden daha fazla gurur duymak.
Bilgiler https://kprofiles.com/jurin-xg-profile-facts/ sitesinden alınmıştır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XGLAX/XG-XG'yi tanıyalım
Non-FictionXG, Güney Kore merkezli bir Japon kız grubudur. Grup, Avex'in bir markası olan Xgalx tarafından kuruldu ve yedi üyeden oluşuyor. -XG'Yİ TANIYALIM-