CHISA
Gerçek ismi: Kondou Chisa Doğum günü:17 Ocak 2002
Pozisyonu:Ana vokalist
Burcu:Oğlak Uyruğu:Japon
Temsili Hayvanı:
->Önceden oyuncuydu, eskiden "Fashion Leaders" için modellik yaptı
- Açıklanacak ikinci üye. 30 Ocak 2022'de ortaya çıktı.
- Harika ses yetenekleri var.
- Daha önce oyuncuydu.
- Girls Planet 999'dan Aratake Rinka ile yakın arkadaştır.
- Daha önce "Moda Liderleri" için bir modeldi.
- "College Festa" için muhabir olarak çalışıyordu
- Japonya, Osaka'da doğdu.
- Hobiler: Şarkı söylemek, makyaj yapmak, selfie çekmek
- Özel beceriler: Şarkı söylemek, dans etmek, insanları gözlemlemek, koşmak
- 2016'da Tokyo Girls Audition'da yarı grand prix kazandı.
- AVEX'e katılmadan önce KCE'nin (Kansai Collection Entertainment) bir parçasıydı.
- "Tokyo Girls Audition" yarı grand prix'sini kazandığı sırada, şarkıcı olmak istemesinin sebebinin Namie Amuro olduğunu söyledi.
- Kansai lehçesine sahip.
- Altını sever.
- Pirinç ve ekmek arasında ekmeği sever.
- Bej ruju seviyor.
- Fantastik şeyleri sever.
- Jurin'e göre, Jurin depresyona girdiğinde, Cjisa neşesini takımın atmosferini iyileştirmek için kullanıyor, bu yüzden Jurin ona saygı duyuyordu.
- Alt lider olduğunu ve Buzzfeed röportajında Jurin'e yardım ettiğini açıkladı.
- Bir güneş gibi grubun ruh halini yaratan kişidir.
- Chisa kendini meraklı bir kişilik olarak tanımladı.
- Dünyadaki hiç kimsenin onunla tıpatıp aynı sese sahip olmadığını düşünüyor, bu yüzden 30 yıl sonra biri onun sesini hatırlasa mutlu olur.
- Film ve dizi izlemeyi çok seviyor, bu yüzden boş günlerimi dinlenerek ve onları izleyerek geçiriyor! Gitar çalmak ve yemek pişirmek gibi hobilerine de zaman ayırıyor.
- Kehlani ve SZA'yı çok dinliyor çünkü onların müziğini seviyor! Şarkılarının ritmini ve hissini seviyor ve pratik yaparken bunları referans olarak kullanıyor. Ayrıca Madonna onun için bir tanrıça ve ona çok ilham veren bir sanatçı gibidir. Chisa, onun için büyük bir motivasyon kaynağı olan, hayal edilemez sıkı çalışmasına ve müziğe olan tutkusuna hayran kalıyor, neredeyse 30 yıldır nasıl müzik yaptığını ve hala sürekli geliştiğini görüyor!
Kaynak:
https://kprofiles.com/chisa-xg-profile-facts/
Onu uzun kahverengi saçlarından tanıya bilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XGLAX/XG-XG'yi tanıyalım
Non-FictionXG, Güney Kore merkezli bir Japon kız grubudur. Grup, Avex'in bir markası olan Xgalx tarafından kuruldu ve yedi üyeden oluşuyor. -XG'Yİ TANIYALIM-