23 sierpnia 2022- wpis 0,5

26 4 0
                                    

Cześć wam. 
Część z was może kojarzy mnie po pseudonimie artystycznym. 
Ludzie znający mnie w realnym życiu nazywają mnie różnie: dla mojego chłopaka jestem syrenką, przyjaciele mówią do mnie Ama, zdarza się, że ktoś powie do mnie pijawka gdy tylko zabiorę mu eka albo szluga.
Niektórzy mogą mnie kojarzyć z różnych komentarzy na wattpadzie... nie z wszystkich jestem dumna, ale musicie wiedzieć, że wszyscy dorastamy, zmieniamy swój światopogląd, czasem te zmiany są drastyczne i niechciane, mimo to są potrzebne. 
Moi obserwujący będący ze mną na różnych etapach mojego dorastania na tejże platformie napewno kojarzą moje zajawki, czy to na HP, Dary Anioła, Snk, punk rock, Huntika, Karate Kid czy nawet Cobra Kai. 

Ta książka będzie czymś innym. 
Chcę tu zawrzeć moje myśli, uczucia, przemyślenia, nadzieję na lepszy czas. Chcę pomóc sobie i może innym, udowodnić, że jeszcze wiele jest do zyskania. Pogodzić się ze stratą bliskiej mi osoby, stanąć przed moimi demonami utwierdzając się w tym, że podjęłam dobrą decyzję. 
Tym przydługim wstępem przechodzimy do sedna

Cześć wam, moje prawdziwe imię to Amelia.
Za kilka miesięcy wskoczy mi okrągła liczba lat (zmiana kodu dwójka z przodu)
Chyba pierwszy raz napiszę coś nie będącego sarkastyczną zasłoną mojego prawdziwego Ja.
Mojego Ja, które sama muszę, prawdę mówiąc, odnaleźć.
Nie mniej jednak tym rodzajem pamiętnika odsłaniam się przed wami z własnych uczuć, chaosu w mojej głowie, mojego nieuporządkowanego życia, wciąż pesymistycznego spojrzenia na przyszłość; jak i walki, której postanowiłam się podjąć. 

To tyle póki co o mnie.
Każdego dnia (mam nadzieję) pojawi się tu nowy rozdział.
Chciałabym, żeby każdy kto to przeczyta i wyrazi taką ochotę, mógł wyrazić własne zdanie, opowiedzieć własną historię i żeby czuł się w tym miejscu bezpiecznie, żeby nie czuł się oceniany, żeby odczuł pewną dozę zrozumienia i wsparcia, ode mnie i od was.

Pamiętajcie, że każdy drobny gest, a nawet na pozór nie znaczące wiele słowo, może dla kogoś innego znaczyć wiele, może nawet zupełnie coś w nim odmienić.
Postarajcie się zrozumieć drugiego człowieka, dać mu szansę- to nic nas nie kosztuje- a dla kogoś może okazać się wszystkim. 

Dbajcie o siebie, nie zapominajcie, że ktoś was kocha.
Peace

Rękopis wojownikaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz