Hoofdstuk 1

195 5 0
                                    

POV Julia
Ik had vandaag ALWEER dikke ruzie met mijn ouders, ik was er dit x echt klaar mee dus ik besloot dat ik een vakantie te boeken, vanavond vertrek ik al naar Ibiza. Ik heb voor 1 nacht een hotel geboekt en vanaf daar zie ik het wel, ik hoop dat ik een leuk klein huisje tegen kom. Ik heb al best veel geld verdiend met mijn carrière als influencer dus ik hoop dat ik daar wat mee kan kopen maar komt vast goed!

POV Matthy
Vandaag gaan we op vakantie!! Nou ja vakantie we moeten gwn video's maken.. maar we gaan naar Ibiza echt super chill, de vraag is nog of we op tijd komen, Koen en Milo kennende is dat nog een probleem maar komt vast goed. We gaan op tijd weg, we vliegen 14:00 het is nu 11:30 over een half uurtje gaan we weg dus ik ga even checken hoe ver de jongens zijn. Ik loop naar raoul maar die is natuurlijk al klaar , robbie ook en Koen pakt zijn laatste spullen in. Milo sliep vannacht bij zijn ouders, die had hij al lang niet meer gezien en hun wonen dicht bij Schiphol dus was ook wel handig.

Half uur later
"JONGENSS WE GAAN!!" Riep ik maar gelukkig waren ze allemaal klaar. We rijden met twee auto's naar Schiphol, ik zit bij Koen in de auto. Als we bij Schiphol zijn wachten we op Milo, we wachten nu al bijna een uur en we moeten echt naar de douane. we bellen hem nog 1 x maar hij neemt weer niet op, we besluiten maar gwn naar de douane gaan. 45 later is Milo er nog steeds niet... "jongens ik bel Milo nog maar een x" zeg ik terwijl ik Milo's nummer in typ. Hij neemt op, " joo wat is er..?" Zegt hij, " waar the fuck ben je, we moeten over een kwartier boarden!!" Zeg ik geïrriteerd

Pov Milo
Ik lag lekker te slapen belde Matthy mij, ik had geen waarom hij belde dus vroeg wat er was. Matthy zei was boos een zei dat we over een kwartier moesten boarden, ik had me verslapen!!! "Kutzooi! Ik ga het niet meer halen man.." onder tussen kijken ik snel online "vanavond is er nog een vlucht" zei ik "dus dan pak ik die", "ja isgoed dan halen wij je wel op" zei Matthy "oké top tot vanavond" "tot vanavond"
Toen hing ik op. Dit kan ook alleen mij weer overkomen...

Bankzitter liefde, ruzies & drama?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu