Hoofdstuk 5

162 2 0
                                    

Pov Koen
Ik was een beetje in de winkel aan het ouwehoeren met Matt toen we opeens sirenes hoorden, ze kwamen we heel dicht bij, we besloten even te kijken. We zagen een man die op de grond lag en in de boeien werd geslagen en verderop zagen ze Juul huilen terwijl ze Milo knuffel. We rende naar haar to en gaf haar een dikke knuffel. Ze vertelde het verhaal, matt werd zo boos dat hij de man wou slaan, hij wou al naar hem toe lopen toen raoul en robbie zijn arm pakte en maakte hem rustig. Later gingen we naar huis, Julia ging met ons mee want Matthy wou niet dat ze alleen was. "Zullen we zwemmen?" Vraagt robbie, iedereen vind het goed.

 "Zullen we zwemmen?" Vraagt robbie, iedereen vind het goed

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit heeft Julia aan

Pov Milo
Robbie stelde voor om te gaan zwemmen, het was super warm dus iedereen stemde voor. Iedereen ging zich omkleden, ik had was als eerste klaar dus pakt wat biertjes uit de koelkast. Even later kwam Julia naar beneden gelopen, de rest was er al en wat zag ze er goed uit. Ik kan haar niet leuk vind, het is het zusje van mijn beste vriend en bovendien ik haat haar, zij haat mij maar toch wil ik zo graag haar aanrakingen, haar perfecte knuffel, naast haar wakker worden, haar lippen op de mijne, mijn arme om haar mooie lichaam. Ik word uit mn gedachte gehaald door Koen die me aan tikt, " pik staar niet zo, in ieder geval niet zo opvallend" " hou je bek jonge" snauw ik.

Pov julia
We gingen zwemmen, ik had me omgekleed en liep naar beneden. Ik zag de jongens allemaal wel kijken, robbie, matthy, koen maar milo die was helemaal in trans, hij bekeek me van top tot teen. Ik voelde me een beetje ongemakkelijk van hie milo zat te staren maar erg vond ik het niet, eigenlijk zou ik hem best wat beter willen leren kennen, een nieuwe start en zijn sterke armen weer om me heen, het veilige gevoel wat ik toen in de stad had maar hij haat mij en ik haat hem nog meer! Toch? Ik hoor koen zeggen " pik staar niet zo! In ieder geval niet zo opvallend" " hou je bek jonge" hoor ik Milo zeggen, ik lach en zie Milo rood worden. Nou kom gaan we zwemmen? Vraag ik en maak een salto in het water, "wtf " hoor ik Koen zeggen " hoe kan jij dat?! Zegt robbie terwijl hij en de andere jongens ook in het water kwamen. " juul kan alles!! Letterlijk ! Ze kon turnen op hoog niveau, voetballen, paardrijden, volleybal, dansen allemaal op hoog niveau!!" zei Matthy, echt mn hartje smolt, "wauw" hoorde ik de jongens zeggen " ja ze is echt fantastisch" zei Matthy en lachte lief naar mij, ik zwom naar hem toe en gaf hem een knuffel en kus op  zijn wang. " nou ik had wat meer talenten maar Matt is de gene die echt slim is hoor, leren kan ik echt totaal niet" zeg ik lachend. " Julia doe je nu ook sport  op hoog niveau?" Vraag raoul, "nee , doen jullie nog aan sporten?" Antwoorde ik snel, ik probeer er overheen te praten zodat ze niet gaan vragen waarom ik niet meer sport maar dat werkt niet want gelijk daarna hoor ik robbie " O waarom niet?" Fuck fuck fuck, ik wil dit niet vertellen, ik besluit het een beetje vaag te houden, " er was iets gebeurd en daarna heb in besloten om te focussen op mn sociale leven". Ik hoop zo niet dat ze vragen wat er is gebeurd want dat hoeven ze niet te weten, ze hoeven niet te weten dat is zware astma heb en dat ik daar bijna dood door was maar gelukkig vraagt nog niemand iets. We zijn al een tijdje aan het zwemmen, ik merk dat ik het steeds benauwder krijg en meer moeite krijg met ademen. Ik besluit er daardoor uit te gaan en zwem met moeite naar de Kant, ik pak mijn telefoon en voel dat ik in paniek begin te raken. Ik voel dat ik steeds minder lucht krijgen, mn handen beginnen te trillen, ik tril zo erg dat ik mn telefoon uit mn handen laat vallen. De jongens keken me aan, "Juul gaat het wel?", ik kon niks zeggen en voelde me benen zwakjes worden.

Ik ging zo op een lig stoel zitten en ik probeer mezelf rustig te krijgen en mn ademhaling weer onder controle te krijgen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ging zo op een lig stoel zitten en ik probeer mezelf rustig te krijgen en mn ademhaling weer onder controle te krijgen. "Adem in, adem uit, kom op Juul, dit heb je al heel lang niet gehad, gwn rustig blijven" zeg ik heel zachtjes tegen me zelf. Ik voel ineens een hand op mijn schouder, ik kijk om en zie matthy en koen naast me staan en zie de andere jongens bezorgt naar me kijken vanuit het zwembad.
"Gaat het juul? Wat is er aan de hand?" Vraagt Koen, "h-het gaat we-wel" zeg ik buiten adem. " laat me maar even" " nog steeds last van astma" vraagt Matthy met een beetje een lacherig maar ook serieus toontje "hou je bek jonge" snauw ik terug, waarom moet hij dat nou weer zeggen?!

Heee even een niet heel lang deel maar hoop dat jullie het leuk vinden!! Tips zijn welkommm

Bankzitter liefde, ruzies & drama?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu