-Uyanmışsın.
-Uyandım.
-Buna sevindim.
-Se-sevindin mi?
-Sevindim Vhalla...
-Hayır, hayır yanıma yaklaşma. Bir daha asla yanıma yaklaşma.
-Vhalla. Şu an sinirlenme zamanı değil; bunu kutlamamız gerekiyor.
-Beni...bir...çatıdan...aşağıya...attın.
-İyisin. Ne kadar hızla iyileşiyorsun gördün mü? Yakında iyiden öte olucaksın. Hatta seni bizzat ben eğiticem.*Silence*
-Şu saçmalığı kes. Ayakta durmaman gerektiğini biliyorsun. Seni yatağa yatırmama izin ver.
-Bana dokunma.
-Vhalla...
-Bana dokunma! Beni bir çatıdan aşağıya attın! Bana söylemedin! Beni uyarmadın!
-Eğer seni uyarsaydım işe yaramazdı. Eğer seni uyarsaydım başaramazdın!
-Elbette başaramazdım! Sana öğretmenim olman için güvendim! Güvenmemi söylediğin için sana güvendim! Başka kimseye güvenmiyordum ama prensim olduğun için sana güvendim! Güvenmemi söylediğin için sana güvendim!
-Ve güvenini boşa çıkarmadım; içinde olan yüce birşeyi uyandırdım.
-Ben bunu istemedim.
-Sen bunu istedin!
-Prensim, lütfen bu...
- Ben bunu istemedim! Ne istediğimi bilmiyorum ama istediğim bu değildi! Kafam karman çorman her yanım kırık...
-İyileşiceksin; eskisinden de iyi olacaksın.
-Daha öncede iyiydim.
-Sıkıcıydın. Sıkıcıdanda öteydin. Sıradandın ve bundan memnundun. Sana yücelik fırsatı sundum.
-Ya rüzgargüdücü olmasaydım; o zaman ne olacaktı?
-Böyle anlamsız bir soruyu cevaplamayacağım.
-Benimle oyun oynamayı bırak! Ne olacaktı?
-Eğer durum farklı olsaydı ve sen bir rüzgargüdücü olmasaydın, o zaman düşüş ölümüne sebep olurdu.
-Seni şerefsiz.
-Ne dedin sen?
-Siz, prensim. Bencil, egoist, kendini beğenmiş, dar görüşlü, kibirli, kendinden başka kimseye değer vermeyen şımarık bir şerefsizsiniz!
-Sakinleş.
-Artık bana ne yapacağımı söyleyemezsiniz!
-Sana ne istersem söylerim. Ben senin prensinim!*Vhalla aşırı güç kullandığından ve yaralı olduğundan yere yığılır. Bunu kaldıramaz*
-Orda kal. Ait olduğun gibi yerde kal. Kanatlar verip uçma fırsatı tanıdığım halde hala toprakta oturmakta ısrar eden zavallı küçük bir solucandan başka birşey değilsin. Seni seçtim ve sen bunu elinin tersiyle ittin. O yüzden burada, mutlulukla tercih ettiğin pisliğin içinde kal!
Hışımla ordan ayrılır. Vhalla ordan kalkarak yatağına geri oturur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hava Uyanıyor Serisinde En Sevdiğim Aldrik ve Vhalla Anları
RandomAşırı hoşuma giden 2.seri