Utopie
Tou bych nazval poslední dny, které jsme spolu trávili. Byly to perfektně uplynulé hodiy plné doteků rtů a těl, tance, v němž jsme oba našli nekonečnou zálibu, společného vaření a vymýš-lení těch nejšílenějších příběhů.
Objímal jsem ho skoro celou tu dobu a nedovoloval svému srdci, aby propadlo panice z toho, že již brzy jej nebudu moct každý den držet a ujišťovat se, že existuje chlapec, který mě miluje.
Ne, naopak jsem srdce krmil tím, co mi dával a já mu to oplácel. Štěstím a nedočkavostí.
Ukázat
Udělat to se všemi mými pocity se na začátku zdálo jako neskutečně složitá věc. Ale teď, těsně předtím, než moji rodiče připravili skromnou celebraci před odjezdem na vysoké školy, jsem s tím neměl žádný problém.
Ukazoval jsem mu své pocity co nejvíce. Fyzicky, slovně i psychicky.
Srdce mě však pomalu, ale jistě, začínalo pobolívat nad ztrátou, která jej čekala. Neodovlil jsem si jí však připustit.
----
----
Krásný podvečer van všem! Moc se omlouvám, že delší dobu nic moc nevyšlo, ale skončila jsem v zaměstnání a byl mi odebrán služební počítač, v němž jsem psala (svůj má nyní známý, který jej snad co nejdříve zprovozní, ale do té doby se budu snažit vydávat alespoň skrz telefon)
Dovolte mi však, abych vám pověděla, jak probíhalo rozloučení s mými kolegy. Kolegyně z Jižní Koreje s níž jsem měla neskutečně přátelský vztah se se mnou rozloučila pomocí těch nejkrásnějších zpráv ze kterých jsem naměkko ještě teď. Druhá kolegyně ze Španělska která pracovala se mnou v Plzni mě dokonce objala a obě jsme skoro plakaly a třetí kolegyně až z Číny, také pracující v plzeňské pobočce mi darovala balení mochi (naprosto výborných omg) spolu s touto zprávou 🥺 tady nezůstalo ani jedno oko suché hehe
Chtěla jsem se o toto podělit, abych trochu rozšířila pozitivitu, kterou všichni tolik potřebujeme ❤️
- Calagvi
ČTEŠ
Carousel/ʸᵒᵒⁿᵍᵘᵏ
FanfictionŽivot je kolotoč písmen a každé z nich tvoří rozmanitá slova. Mnoho lidí se v něm nevyzná, ale ten kdo ano - ten, kdo dokáže využít každé písmeno z abecedy alespoň na jedno slovo a využít jej k popisu druhých... Těm já říkám umělec. - boy x boy star...