Ändringar: skriver i jag form istället.
" Vem är din kompis egentligen " frågar Harry, jag ler lite och skakar på huvudet. Han frågar eftersom jag fick ett sms från Simon där han frågar om jag kan komma över idag.
" Du vet inte vem det är, det spelar ingen roll " svarar jag, Harry stönar och himlar med ögonen. Jag skulle aldrig kunna berätta att jag träffar stans alkoholist, även stadens drogmissbrukare. Hade Harry någonsin kunnat vara min vän då?
" Kan du sluta hålla allt hemligt Louis? Det är irriterande " Harry hoppar ner från muren vi båda satt på, han börjar gå till cyklarna som är ställda längst stenväggen längre bort.
" Men behöver du veta allt Harry? Du berättar ju inte ens vem du har crush på " skojar jag och följer efter min vän.
Vi båda börjar cykla hemåt, det är en cykel tur på femton minuter. Även om stan är liten så tar det en stund att ta sig igenom den. Jag har bott här i åtta år, Harry är uppvuxen här. Vi träffades i skolan förra året, sen dess har vi varit oseparerade.
Harry är verkligen min bästa vän, vi gör allt tillsammans. Folk tror ibland att vi är tillsammans på sättet vi pratar och hur vi umgås, jag har inga problem med att sova naken med honom. Vi har inte gjort det någon gång men skulle det hända så är det inga problem.
" Vill du se på film ikväll? Eller ska du till din kompis? " frågar Harry, jag biter mig i läppen.
Jag vill spendera mer tid med Harry men har redan sagt till Simon att jag kommer, om jag inte skulle dyka upp kommer han bli arg. Och det vill jag ju inte.
" Harry, förlåt men hade redan lovat han " säger jag, Harry svarar inte. Jag vet att han blev arg nu.
Vi fortsätter att cykla tills vi kommer till skogsområdet, där säger vi alltid hej då. Solen lyser fortfarande på himlen, solstrålarna lyser igenom träden. Det ser nästan ut som ett paradis.
Båda ställer cyklarna lutade mot ett träd, vi går och sätter oss vid en liten gräsplätt. Där sitter vi alltid, nästan varje dag. Det är vårt ställer.
Jag börjar leka med ett grässtrå från marken, i ögonvrån kan jag se att Harry tittar på mig. Som att han vill att jag ska ändra på mina planer och vara med honom." Jay har berättat att du tar droger igen " mumlar Harry tillslut, jag fryser till och försöker komma på vad jag ska säga. Miljontals lögner kommer upp, jag försöker bara komma på vilken som är bäst.
" Hon överdriver " svarar jag, kastar grässtråt men det flyger bara några centimeter ifrån mig.
" Vad menar du? " Harry ser orolig ut, det irriterar mig. Det är inte så allvarligt som det ser ut.
" Men lägg av, jag tar det ibland. Men vad spelar det för roll? Som att inte nästa alla ungdomar tar droger Harry " fnissar jag, men djupt inne vill jag bara här ifrån.
" Jag har aldrig gjort det " Harry ser orolig ut, det är han. Droger är farligt, det vet alla. Alla vet också vad som kan hända om man inte är försiktig, att man kan dö.
" Du ska aldrig testa Harry, aldrig " svarar jag strängt, aldrig att jag tillåter Harry göra sånt. " Lovar du mig det? "
Harry nickar, vi kramas och sen skils vi åt. Han cyklar hem till sig och jag cyklar bort till Simon. Jag måste ha hålla utsikt så ingen jag känner ser mig cykla hit.
_____" Du är så jävla snygg, vet du det? " stönar Simon i mitt öra, det enda jag kan fokusera på är hur svettig han är. Det är nästan så jag inte vill ta på honom ens.