Yemeği yedikten sonra direkt sızdım ve beni en azından uykumdayken vurmalarını istedim..
Manjironun gözünden;
Cam kırıldıktan sonra hemen beni aradılar direkt eve geldim ama nafile leiyudan tek bir iz bile yok tüm adamlarımı çağırdım bu sırada chifuyu takip cihazından leiyunun yerini buldu eski bir bodrumdu büyük ihtimalle saklanmak için gitmiştir.
Aradan 1 saat geçti ve chifuyu oranın 5 milyon dolar dolandırdırdığımız Richert örgütüne ait bir alan olduğunu öğrendiğimizde hepimiz güldük ama yinede fidye istememişlerdi leiyu'yu öldürebilecek olmaları beni biraz tedirgin ediyordu 50 kişilik bir gurupla basıcaktık depoyu tüm hazırlıklar bittikten sonra arabalara bindik depo 2 saat uzaklıktaydı.
Leiyunun gözünden
Beni daha farklı bir odaya götürdüler içimde kötü bir his vardı odaya girdiğimizde gözümü bağladılar kollarımıda yukarıda kalacak şekilde halat gibi bir şeyle tuturdular ve sanıyorumki ayaklarımı yere bağlı olan kelepçelere bağladılar çok savunmasız hissetim kendimi bi süre sonra kollarım yorulmuştu ve uyuşmuştu hareket etmeye çalıştım ama hiçbir işe yaramadı sonra bir kapı açılma sesi duydum ardından iğrenç gülüşmeler arkamda duyduğum ayak sesleriyse en ürkünç olanıydı bi süre sonra gözümdeki göz bandıyla vedalaştık etrafımı saran 7 kişi vardı ve hepside çıplaktı tamamen yavaşça yutkundum ağlamak istedim çünkü amaçları belliydi ben ordan nasıl kurtulacağımı düşünürken sırtımda bir soğukluğun hızlıca aşağı indiğini hissettim ardından kıyafetlerimede veda ettim kıyafetlerimi katanayla kesmişlerdi aralarından biri fotoğrafımı çekti sonra bazıları bana yaklaştı ve penisini üstüme sürmeye başladılar...
Mikeyin gözünden;
Depoya varmamıza yarım saat kalmıştıki telefonuma bir mesaj geldi mesaji gördüğümde ani bir şokla arabayı durdurdum leiyunun çıplak bir fotoğrafı diğerlerinede gitmişti bu mesaj hemen silmelerini söyledim arabayı o kadar hızlı kullanıyordumki yanımda oturan baji ve chifuyunun başları koltuğa yapışmış gibiydi..
Leiyunun ağzından
7iside tektek tecavüz etti. Hep bahsedilen o zevki hissetmiyordum sadece acı, en sonunda birinin beni bulması umuduyla çığlık atmaya başlamıştım.
Manjironun ağzından
Depoya ani bir basıkn düzenledik neredeyse tüm odalara baktık ama kimse yoktu girdiğimiz odalardaki herkesi öldürdük.
Kilitli ve pek dikkat çekmeyen son bir oda kalmıştı
Kilite 10 kişi birden ateş ettiler kilit açıldığı gibi leiyu dışındaki odada bulunan 7 kişiyi öldürdükHemen leiyunun üstüne arabadan getirdiğimiz havluyu sardım onu kucağıma aldım hala hıçkırarak ağlıyordu ve özür diliyordu,Hayatımdaki en mutlu anı yaşadım sanırım o an.
Eve dönünce
Leiyu için hemen sıcak bir küvet ayarladım leiyu yatakta oturmuş beni bekliyordu kendi üstümüde çıkardım onun üstündeki havluyuda çıkarıp kirlilerin olduğu sepete bıraktım bacak arasında kurumuş kan vardı ilk olarak onu suya soktum ve sadece içinde durmasını söyledim 15 dakika sonra bana titrek bir sesle seslendi
L: manjiro gelebilirmisin
M: geliyorum bebeğim
Beklediğim gibi sıcak su karnını rahatlatmıştı ve kan akıtmıştı su kırmızıya dönmüştü suyu boşalttım ve tekrardan dolması için musluğu açtım leiyuyu çıkardım
İçimden bir ses rahminin zarar görmüş olabileceğini söylüyordu umarım öyle bir şey olmamıştır..
Su tekrar dolduğunda bu sefer leiyuyla bende girdim onun sırtını kendi göğsüme yasladım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
sakın leiyunun Manjiroya aşık olduğunu düşünmeyinnn 🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere Mikey x Reader
FanfictionLeiyu her zamanki gibi çalıştığı marketten otele doğru ilerliyordu önüne çıkan şey onu durdurana kadar. -kan, şiddet, ceset -işkence -taciz -alıkoyma