-29-

78 5 0
                                    

-6 ay uyuma fikrini sayılara nasıl kaptırdık hala anlamıyorum. -Asla arkana bakma. Cindrella ayakkabısını almak için geri dönseydi, prenses olmazdı. -Verilen söz hayal kurdurur sadece, mutlu etmeye yetmez. Mutluluk; sözünü yutanla değil, ne olursa olsun sözünü tutanla yaşanır. -Moraliniz bozuk olduğunda 'neden' yerine 'neredesin' diyecek insanlarla yolumuza devam edin. Diğerleri çöp. -Nereye kaçarsan kaç üç şey seninle gelir, gölgen, acın ve geçmişin. Kaderin ise, zaten seni orada beklemektedir. -Buradayım baş belası, seninle... -Evrenin başka yerlerinde de zeki canlıların var olduğunun en kesin kanıtı, şu ana kadar bizimle hiç irtibata geçmemiş olmalarıdır. -Büyümek istiyorduk, çünkü bok vardı. -Aynı gökyüzünde, farklı yerlerdeyiz. -Kadını ağlatan sığırlara, ADAM demekten vazgeçin. ADAM olan kadın ağladığında ortalığın anasını ağlatandır.... -Ben aklımı senle bozdum, hiç kimseyle işim olmaz. -Bir kişi dünyayı değiştiremez ama, bir kişinin dünyası haline gelebilir. -Öyle insanlar vardır ki, binlerce kelime kullansanız bile sizi anlamazlar. Ve öyle dostlar vardır ki, tek bir kelime konuşmasanız bile sizi anlarlar. -Telefonu kendinden daha akıllı olan insanlar var sebastian... -Söyle ona sebastian, ağzımı açtırmasın. -Erkekler ikiye ayrılır; yürekle sevilecekler, kürekle dövülecekler... Bir de tavayla beyni delinecekler, bir de gebermeyesiceler, bir de boyu posu devrilesiceler, bir de tmm tmm sakinim:) -Onu sevmek nefes almak gibiydi, gel de nefes almaktan vazgeç şimdi... -Kimseyle işim olmaz. İnsansa notunu, hayvansa otunu verir geçerim. -Bazen diyorum kendime, ne çok değer vermişim değersizlere. -Doğru olanı yapmak zorunda değilim, mutluysam bitmiştir! -Güven silgi gibidir, her hatayla azalır. -Bir kadın size öküz dediyse sizi seviyor demektir. Belki de aşıktır, ya da hoşlanıyordur. Belki de hiçbiri, öküzsündür harbiden. -Ben şeytana uymam, projemden bahsederim uygun bulursa dahil olur. -Kalbim, ki kendisine kefilim, adınla uyandı bu sabah.

Hikayelerinizde Kullanabileceğiniz SözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin