-Belki değişir diye hak etmediğin şeylere defalarca katlanmak gerizekalılıktır. Hayat kısa, kağıt bile en fazla 7 kere katlanıyor. -Dost diyebildiğin, dost diye bildiğin. İkisi farklıdır... -Mesaj atmazsın, anlarım. Aramazsın, anlarım. İlgi göstermezsin, onu da anlarım. Bir gün beni başkasıyla görürsen, onu da sen anla. -Evrende yalnız dolaşan iki noktanın şans esri çarpışmasından sonra, noktaların birinin yeniden buluşmak için geri dönerken diğerinin yoluna devam etmesine platonik aşk denir... - Evrende yalnız dolaşan iki noktanın şans esri çarpışmasından sonra, yön değiştirerek yeniden buluşmasına aşk denir... -Kadınlar, öperken kokusunu en derinden içine çeken adamları sever bayım. -Bir kadının alnı dudaklarından daha değerlidir. Çünkü dudaklarından dökülecek olan 'seni seviyorum' sözü önceden alnına yazılmıştır. -Dünyayı kadınlar yönetse muhtemelen hiç savaş olmazdı. Devletler birbirine küser, trip atardı. -Beyler, kızların yanakları dururken canlarını sıkmayın. -Aramızda mesafe yok basamak var canım. İki ego ineceksin, 5 kalite çıkacaksın... -OĞLANLAR; aşık olduklarında fakirleşirler, unutabilirler ama affetme izler. Başka bir kızı severlerse ayrılırlar. Ayrılığın acısını ilk gördüğü kızla çıkarak aşarlar. KIZLAR; aşık olduklarında şirinleşirler, affedebilirler ama unutmazlar. Sevildiğini hissetmezlerse ayrılırlar. Ayrılığın acısını eski sevgilinin karakterinde birisiyle çıkarak aşarlar... -Erkek kanka vazgeçilmezdir. -Ve tanrı kadını yarattı, erkeğin hakkından gelsin diye. -Şimdi seni, benim gibi kim sevecek?