Aceasta e prima zi la scoala "Evermore" zgomotul pantofilor mei cu toc pe coridoarele pustii imi fac emotia sa creasca.Nu e nimeni la scoala..Oare am ajuns prea devreme? Scap caietul de chimie pe jos si se produce un ecou puternic..Scoala asta e deja infricosatoare.😁 Suna clopotelul si coridoarele sunt cufundate intr-o avalansa de elevi. Sunt pierduta in lumea mea, incercand sa imi sortez gandurile, dintr-o data gandurile imi sunt intrerupte. "Carolina!"
"Da?" Cine ar putea sa fie? Nu cunosc pe nimeni aici decat o prietena ..Malina.. Iar aceasta nu este o voce feminina.Cand ma intorc vad un baiat inalt si brunet cu ochi albastri..apropiinduse de mine.
"Tu trebuie sa fi fata noua!"
"Dap"
"Eu sunt Kyle."
"Numele meu este Carolina."
"Stiu"
"Pai bine Iluminati..poate stii si unde e clasa de mate.."
"Vino.. Esti in clasa cu mine" spune zambind...zambetul lui este subtil dar convingator cu o usoara stralucire si ii scoate in evidenta albastrul puternic si profund al ochiilor..as putea sa ma pierd in ei o eternitate.. 💋
Ajungem intr-0 clasa imensa, alba imaculat si ma asez in ultima banca iar Kyle sta langa mine.
"Deci de unde ai spus ca esti?" ma intreaba el rupand tacerea.
"Nu am spus"
Ora incepe si incerc sa fiu atenta dar am prea multe ganduri si voci contradictorii care se joaca cu mintea mea ..in plus.. Simt ochii albastri ai lui Kyle urmarinduma. Imi intorc privirea la el si imi ridic sprincenele..cerand o explicatie. El isi intoarce privirea rapid...as vrea sa stiu ce e in mintea lui...
"Mai tarziu este o petrecere...ai vrea sa vii?" spune el, privindu-ma fix in ochi.
"Sigur"
"Super vin sa te iau la 7" Pana la urma ora de mate nu a fost asa rea:) gandesc surâzand. Sper ca va placut pana aici❤️ Abonativa pt a vedea partea lui Kyle a povestii!!!
CITEȘTI
The ghost girl✨
ParanormalIntr.o lume reala, nu intr.un basm sau univers paranormal se concepe o poveste de dragoste intre 2 personaje complet diferite din 2 lumi opuse ...aventura...drama...pierdere ...negare...furie...acceptate