Totul este încă sub control

94 12 5
                                    

Uita tot, Carly! Uita tot! Nu te vor găsi niciodată . Trebuie doar sa taci, sa ții secretul departe de oricine. Si totul va fi bine.
Beep Beep Beep
Ce se aude? Doar nu sunt ei! A, este San! ( San vine de la Santana si este cea mai buna prietenă a mea. Nu-i prea plac englezii.)

San: Mersi ca imi raspunzi o data pe an, Elizabeth a doua junior.
eu: Stiu, știu. Scuze, dar.... ăă.... am avut niște proiecte.
San: Poftim?! E de-abia a treia săptămână de școală. Niciunde profesor, oricat de nebun ar fi , nu ar face asta. Sau poate da?
eu: ....
San: Daca este vorba despre Liam, nu ma supăr. Chiar daca mi-as dori sa-l plesnesc si promit ca daca îl mai văd o data...
eu: Ușor, tigrule. M-ai prins. Este Liam.

Nu îmi vine sa cred cum pot sa o mint pe Santana atât de ușor. Ar trebui sa-mi fie rușine! Dar in ultima luna mai gândit cum sa fiu mai invizibila. Sunt disperata. Trebuia sa îi ascult pe părinți, dar eu nu. Si acum mi-e frica si de umbra mea.
San: Știi, nu sunt sigura daca sa te iert.

eu: Dar ai spus ca nu te superi?!
San: Da, dar m-am răzgândit. Depinde mult de starea mea de spirit. Iar acum simt ca cineva ma înjunghiat pe la spate!
eu: Am putea vorbi despre cuțite si despre alte lucruri cu care m-ai putea omorî în drum spre școală. E destul de tarziu si nu vreau sa întârzi.
San: Eu cred ca porțile iadului sunt întotdeauna deschise.
eu: Bine zis!
~convorbire incheiata~

Te-ai descurcat foarte bine, Carly! Dar nu te culca pe o ureche. Nimeni nu trebuie sa afle! Si totuși...

mama: La ce te gândești, draga mea? De ceva timp observ ca te frământă ceva. Daca vrei...
eu: Eu? Ma simt perfect!

Cum si-a dat seama? Stai un pic, e mama mea. Logic ca si-a dat seama. Sa schimb subiectul.

eu: Unde e tata?
mama: E afară. Sa știi ca vom pleca pana în Liverpool.
eu: Deci voi rămână singura?
mama: Poți sta cu Santana sau Liam. Totul va fi bine.
eu: Atunci, călătorie plăcută!

Singura! Nu voi rezista. Orice s-ar putea intampla într-un oraș ca Londra. Dar trebuie sa rezist!

~peste 5 minute~

San: Nu-mi vine sa cred. Si nu ia făcut nimic?
eu: Nu! Școala este pur si simplu politica. Daca as fi eu... Tu ma asculți?
San: Poftim. Sunt atenta la zgomotul asta.
eu: Ce zgomot?! E liniște!
San: Exact!
eu: Ce scrie pe ușa?

Instalație defecta.
Zi libera.

eu: Fără școală! Aveam nevoie neaparat de o pauza. Stai, unde pleci?
San: Cum mătușa mea se cunoaște cu decanul facultăți de arte...
eu: Am înțeles. Si nu, nu ma supăr.
San: Mersi. Sper ca te descurci!
eu: Normal!

Ba nu ma descurc! Daca vor apărea? Ce sa ma fac?

Liam: Ghici cine este?

Gata! M-au prins! A fost bine cât am trăit. Nu pot sa cred ca am existat doar 17 ani!

eu: Bine! Fac orice vreți, doar lasati-ma în pace... Oh! Liam, tu ești!
Liam: Faci orice???
eu: Doar sa plecam de aici.

Anii vietii mele...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum