Liam: Deci... Ce mai face îngerul meu?
eu: Savurează fiecare moment cu iubirea vieții ei!Cred ca am uitat sa menționez un mic detaliu. Liam este iubitul, cel mai dulce, scump, iubitor băiat care ar putea exista pe fata pământului. Suntem împreună de 2 ani . Ne-am întâlnit în cel mai straniu si negru loc existent: BIBLIOTECA. Caram o groaza de cărți pana când le-am scăpat. Atunci, el s-a grăbit sa ma ajuta, iar când m-am ridicat, i-am văzut ochii săi albaștrii si parul castaniu. M-a cucerit pe loc.
Liam: Unde vrei sa mergem?
eu: Doar atât? " Unde vrei sa mergem?"!
Liam: Te rog?
eu: Fara frumoaso sau iubito?Cine ești tu?
Liam: Eu cred ca știi deja ca ești soarele ce-mi luminează calea, vântul ce îmi șoptește ca te iubesc si viața mea.
eu: Nu mai cuvinte...
Liam: Nici nu e nevoie.Liam s-a apropiat de mine, își pune mana în jurul talie mele,iar cu cealaltă mana îmi da parul din fata si îmi zâmbește. Si, fără sa treacă o secunda, ma sărută, iar eu ma las dusa de val. A fost cel mai simplu, dar romantic sarut pe care mi l-a dăruit. Eu îmi așez mâinile în jurul gatului său si îmi puteam simți parul buclat si matasos. Aveam doar fluturi în stomac. Dupa ce s-a oprit, mi-a luat mâinile si se uita direct în ochii mei Nu mai aveam curajul sa clipesc.
eu: Liam, a... a fost... minunat! Dar, de ce acum?
Liam: Ca sa știi odată pentru totdeauna, te..... te ador ; sa știi ca nu te-as putea minți vreodata sau sa-ti ascund ceva.
eu: Nici eu!Dar eu deja o fac! Nu- l merit pe Liam! Daca ia-si spune... Trebuie! Doar pot avea încredere în el.
eu: Liam, trebuie sa-ti spun ceva. Neapărat!
Liam: Orice! Dar mai întâi, as vrea sa te duc undeva.
eu: Si n-ai de gând sa-mi zici unde?
Liam: Nu.
eu: Ce drăguț! - sarcastica -Liam ma ia de mana stânga si începe sa alerge, iar eu m iau dupa el nu prea sigura. Când am ajuns în " acel loc", am renăscut. O banca, un pom înflorit, liniște, eu si iubitul meu.
eu: Ăsta este locul secret?
Liam: Se poate spune si asa.
eu: Nu am crezut ca poți sa fi asa romantic.
Lim: Sunt foarte imprevizibil!Ne așezăm pe banca, iar Liam ia o floare din pom si mi-o pune dupa ureche. Eu îl îmbrățișez tare pentru toate cele întâmplate. Dar, pe o alta banca mai îndepărtată, îl văd pe el, cel care a fost acum 11 ani acolo. Credeam ca ma va omorî si pe mine, atunci.
eu: Liam, eu trebuie sa plec.
Liam: S-a întâmplat ceva?
eu: Nu. Doar lasa-ma!Am plecat. Merg foarte stresanta! Cum m-au putut găsi? Nu mai pot ieși din casa. Nu ma mai poate vedea nimeni!