>1

178 17 35
                                    

>Argo , küfür ağırlıkla vardır.[Diğer kitaplarda az olduğu için böyle bir uyarı yapmadım]

>Kan,şiddet,uyuşturucu,cinayet,inti-
har vb. Şeyler bulunur.[Hapisane sonuçta]

•Rahatsız olan veya hassasiyeti olanlar okumaya devam etmemesi önerilir.

İyi okumalar.

>Tubbo'nun gözünden

-Hasiktir!

-Tubbo geliyorlar koş!

-Ah tanrım saklanmalıyız.!

-Bizi çoktan gördüler kaçmaktan başka çaremiz yok!

-Şimdi sıçtık desene!

Var olan gücümüzle koşmaya başladık.

-Kestirme!Koş!

-Olduğunuz yerde kalın!Bu bir emirdir!

-Emrine sikeyim!

Sırtıma gelen iğne ile nefesim kesildi.

-Hayır, Tubbo!

Sanırım uyuşturucu bir ilaçtı bu.Tommy biraz ilerde beni bekliyordu.

-Tommy sen koş! B-beni boş ver!

-Hayır Tub-

-Koş dedim!

Tommy biraz duraksasada bana onaylar bir bakış atıp koşmaya başladı.Göz kapaklarım ağırlaşmaya başladı.Galiba yolun sonuna gelmiştim ha?

..

-hm..

-Uyanıyor sonunda!

Gözümü açtığımda sandalyedeydim.Elım kelepçelenmişti.

-Hasiktir..

Olabildiğince kısık sesle söylemiştim bunu.Bir polis yanıma sırıtarak geldi.

-Vay vay bizim ünlü hırsızımızada bakın gafil avlanmış.!

Diğer polislerle beraber gülmeye başladılar.Sertçe cevap verdim.

-Seni burda öldürebileceğimin umarım farkındasındır orospu çocuğu!

Adamın yüzündeki sırıtma söndü.Yüzüme Olabildiğince yaklaştı.

-Şuan bizim elimizde olduğunu unutma Tubbo..Seni orda öldürmediğimize şükretmelisin.

Sırıttım.

-Belkide öldürmeliydiniz.Bu sizin hatanızdı.

Göbekli polis elini silahına uzandı.Kahkaha attım.

-Ahh..Beni korkutmaya mi çalışıyorsun yoksa?Beni öldüremeyeceğini herkes biliyor!Yoksa seni işinden ederler değil mi ..aww tatlı şey..üzülme belkide izin verirler...rüyanda!

Adam kıpkırmızı olmuş bana bakıyordu.Yanina Diğer bir polis geldi.

-Sakın ol Joe ..İşinden kovulmana değmez.

-Değmez..

Sırıtarak onlara bakıyordum.Çok kez hapishaneye düşmüştüm bu benim için ilk değildi.Ama bu sefer hep geldiğim yerden farklı bir hapishaneydi.Daha güvenlikli görünüyordu.Ama benim için sorun değildi.Her zaman geldiğim dinlenme tesisleri gibiydi.Küçuk bir mola.

-Ee hangi koğuşa yolluyoruz bu iti?

-Daha bir haber gelmedi amiri bekliyoruz.

Hangi koğuşa gittiğim umurumda değildi.Sadece bu aptal polislerin yanından ayrılmak istiyordum o kadar.

Odaya bir polis daha girdi.

-Tubbo burda değil mi?

-Evet,burda?

-Sabıka fotoğrafı için gelmesi lazım.

Söylenmeye başladım.

-Ah tanrım bu kaçıncı fotoğraf?Yoksa sapık mısınız?

Dedim dalga geçerek.O Joe denilen koca götlü adam bana pis pis baksada zorunlu olarak birsey yapamadı.

..

Herzamanki gibi fotoğrafımı çektikten sonra önceden olduğum yere tekrar oturttular.Artık uzanmak istiyordum.Bu koşuşturma beni yeterince yormuştu.

Boş odada beklemek cidden sıkıcıydı.Bir süre sonra içeri 1 polis ve 2 gardiyan geldi.Gardiyanlar polise göre oldukça iri yapılıydı.

İlk önce polis gelip sandalyeden bağlı olan kelepçeyi çıkarttı.

-Ayağa kalk ve arkanı dön.

Dediğini yaptım.Beni arkadan kelepceledi.

-Şimdi alın bunu ve 6. Koğuşa götürün.!

İki gardiyan İki omzumdan tutarak beni odadan çıkarttı.Tabiki her gardiyanin yaptığı gibi klasik sözü söylemeyi unutmadı.

-Yanlış bir haraket yapmaya kalkma.

Bir kapının önüne geldik.Kapıyı açtılar. Tabiki büyük bir alan ve bir kaç tane küçük oda.Klasik bir koğuş.

(Türkiyedeki gibi değil, Amerikada ki koğuş ve hapisane olarak düşünün)

Ama beni şaşırtan şey kogusun nasıl bir yer olduğundan çok içeride oturan insanlardı.Canlı canlı tanismasakta neredeyse heryerde aranan veya televizyonda çıkan suçlular burdaydı.

Sırıttım.Harika bir ortamdı.

Benim kalacağım küçük yeri gösterdiler ve sonunda kelepçeyi elimden çıkardılar. Tabi ki uyarılarını yaptılar.Duymamazlıktan gelip bileklerimi ovusturdum.

Gardiyan konuşurken etraftaki kişileri inceledim.Bazıları bana bakıyordu, bazıları uyuyor , bazıları da beni umursamadan ne yapiyorlarsa devam ediyorlardı.Gardiyan düşüncelerimi kesti.

-Anladın mı!

-hı hı aynen..

Onu umursamamamdan sinirlenmişti ama sinirlenmekten başka napabilirdi ki.?

Beni İçerde bırakıp kapıyı kapattılar.Galiba yanılmışım..Yeni başlıyoruz...

Yine beeduo

Çünkü niye olmasın:D

Farklı bir tarz yapmaya karar verdim.Ve açıkçası benim hoşuma gitti.Umarım sizinde hoşunuza gitmiştir:]

Düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın!

İyi günler <333

Crime Machine \ Beeduo \ Beeboo \ Dsmp \Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin