>3

99 17 33
                                    

Medyadaki Aimsey ile Ranboo'nun el farkı ..Ranboo nun hormonlu bir bambu olduğuna inanmama az kaldı..

Oturduğum yerden kalktım.Sigarayı alıp gizemli çocuğun yanına gittim.

Yaklaştıkça yüzünü görmeye başlamıştım.Açık kumral kabarık saçları vardı.Bir taraftaki saç tutamı siyah , diğer taraftakı saç tutamı beyazdı.Kaşında kısa bir kesik vardı.Ellerinde parmakları açık siyah eldiven vardı.

Onu uzun bir süre incelememe rağmen hâlâ beni farketmişe benzemiyordu.Ağzımı tam açacağım zaman hızlıca konuştu.

-Çakmak mi istiyorsun..?

Sesi oldukça soğuktu.Yüzüme bile bakmıyordu.Uzun süre susmamın üzerine iç çekip kitabı kapattı.Gözlerini bana çevirdi.Böylece gri , mavi karışımı gözlerini görmüş oldum.

-Benden ne istiyorsun?

Ağzımı açtığım anda kapı hızlıca açıldı.Içeriye mavi bereli bir adam girdi.Gözunun üzerinden geçen kocaman bir yarası vardı.Dream gülerek selam verdi.

-Hey bakıyorum çıkmışsın hücreden!

Adam sırıttı.

-Tabiki , günlük olaylar.

Adamın gözü bana kaydı.

-Ooo yeni biri.

Yanıma yaklaştı.

-İsmin ne bücür ? Çikolata falan mı çaldın girdin buraya?

Güldü .Sinirle sırıttım.

-Sen galiba tecrübelisin?İlk deneyimin Çikolata dan dolayı mıydı?

Adamın yüzündeki sırıtma büyüdü.

-Vay kafada tutarmış. Quackity.

Uzattığı eline baktım.Elinin havada kalmasına izin verdim.

-Tubbo.

-Ohhh..Sen şu küçük Hırsızsın.Güzel..

Benden gözünü ayırıp bizi bakan çocuğa döndü.

-Vay bizim Ranboo'muz da burdaymış..O lanet kitaplari kaçıncı okuyuşun.?

Bu şekilde çocuğun ismini öğrenmiş olmuştum..Ranboo.

-Seni ilgilendirmez..

-Ah hadi ama biraz bizimle konuş gizemli çocuğu oynamaya gerek yok!

Quackity tam Ranboo nun omzuna elini koyduğu anda Quackity nin elini tutup sertçe çevirdi.O an kırılma sesi duyduğuma yemin edebilirdim. Quackity acıyla bağırdı.

-Ahhh senin sorunun ne !?

Ranboo , Quackity yı yakasından tutup duvara yasladı.Kulağina yaklaşıp birşeyler demeye başladı.Ama fısıldıyarak konuştuğu için ne dediğini duyamadım.

Ranboo ellerini yavaşça çekti.Geri oturduğu yere dönerken Quackity oldukça sinirli bir şekilde Ranboo ya bakıyordu.

Ranboo nun arkası dönükken Quackity hızlı bir şekilde Ranboo yu arkadan itti.Ranboo öne doğru sendelendi.

-Demek kavga istiyorsun , ozaman alacaksın!

Birbirlerine girdiler.Kavga hapishane de alışık bir durumdu.Diğerleride çok normal karşılamıştı , sigara içmeye devam ediyorlardı.

Ben onları izlerken seslerden dolayı iki gardiyan içeri girdi.Dream ve Schlatt hemen odadaki duvarın arkasina geçti böylece gardiyanlar onları görmemiş oldu.Dream bir yandan Sapnap i çekmeye çalışıyordu.Uyuşturucudan dolayı kafası yerinde değildi.Ikiside kavgayı görünce biri Ranboo yu diğeri ise Quackity yi tuttu.Quackity sinirle bağırdı

-Bırakın beni orospu çocukları!

Quackity nin gözündeki yara hafif açılmış kanıyordu.Ranboo nun ise kaşı ve dudağı kanıyordu.

Quackity ve Ranboo yu koğuştan çıkardılar.Dream gülerek saklandığı yerden çıktı.

-Bu aptalların kavgasından dolayı bizde yakalanıyorduk.

Elindeki sigarayı söndürdü.

-Birazdan tekrar gelirler kaldırın şunları, kokudan anladıklarına eminim..

Schlatt sigarasını söndürdükten sonra kalan sigara ve uyuşturucları alıp yatağının yanındaki çatlamış duvarın içine itti ve yastıkla kapattı.

Dream ise Sapnaple uğraşıyordu.

-Adam iki içiyor girdiği hale bak !

Schlatt e döndü.

-Bu adama bir daha birşey verme görüyorsun bizim üzerimize kalıyor.

Sapnap ise gülerek yerde yatıyordu.Garip mırıltılar çıkarıyordu. Dream Sapnapı yatağa taşıdı. Bir yandan söyleniyordu..

-Koca bebek seni..

Sapnap in üzerini örttü.Sapnap hâlâ bir şeyler sayıklıyordu.Dream sinirle konuştu.

-Kapa şu çeneni.

Sapnap in ağzını bir süre kapattıktan sonra ses çıkarmayı bıraktı.

...

Kapı açıldı. Sadece Ranboo gelmişti.Kaşına bir bez yapıştırılmış kanayan dudağındaki kan ise kurumuştu.Schlatt sordu.

-Hey Quackity nerde?

Ranboo sırıttı.

-Oradaki bir gardiyana saldırmaya çalıştı.Tekrar hücreye attılar.

-Bu adamda hücreden başka yerde duramıyor.

Dedi Dream.Ranboo kendi bölümünde benle karşılaşınca şaşırdı.Soran gözlerle baktı.

Evet , bir gün aradan sonra yeni bölüm.

Duyuruda dediğim gibi bölümlerde biraz aksama olabilir malesef:')

Umarım güzel bir bölüm olmuştur çünkü açıkçası bir duraksadım silip tekrar yazmak için ama fena değil gibi umarım güzeldir:D

Fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın

İyi günler <333

Crime Machine \ Beeduo \ Beeboo \ Dsmp \Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin