>4

134 19 117
                                    

Medya..oturup ağlamalık:')))

-Neden burdasın?

-Sadece tanışmak istiyorum.

-Ben istemiyorum ama..

Sırıttım.

-Buraya ne için girdin?Önceki yaptığın gibi birini mi dövdün??

Ranboo bana döndü.Sinirli bir şekilde bana bakıyordu.

-Bu seni niye ilgilendiriyor?

Gülmeye devam ettim.

-Sanırım öfke problemin de var ha?

Ranboo Derin bir iç çekti.

-Eğer senide dövmemi istemiyorsan benden uzak dur..

Güldüm tehditkar bir şekilde..

-Dene.

Ranboo nun kendini tuttuğu çok belliydi.Rahatsız edilmekten hoşlanmıyordu , edilirse işini bitiriyordu.Kendi halinde biriydi.Onu sinir etmek çok hoşuma gidiyordu.

Ranboo beni umursamamaya çalışıyordu.Ama başaramıyordu çünkü odanın içinde ona dimdik bakıp sırıtan biri vardı.Ranboo elimde hâlâ tuttuğum sigarayı farketti.

Çakmağını alıp yanıma geldi.Elimden sigarayı aldı.Ağzına yerleştirip yaktı.

-Hey o be-

-Burda durmaya devam edeceksen bir şekilde ödemen gerek değil mi?

Bana bakıp sırıtıyordu.Bu sinir bozucuydu.Yüzüme yaklaşıp Sigara dumanını yüzüme üflemesiyle beraber iyice sinirlenmiştim.Hızlıca elindeki sigarayı kaptım ve kendi ağzıma koydum.

Dumanı içime çektiğim anda öksürmeye başladım.Tanrım nasıl icebiliyorlar bunu!?Ranboo ise gülüyordu.

-İlk içişin galiba.

Sinirli bir şekilde sigarayı yere atıp söndürdüm.Ranboo hâlâ gülüyordu.

-Pekala sadece boşa gitti..

Bir anda kapı açıldı.4 tane gardiyan vardı.Biri sinirle konuştu.

-Kahretsin yine sigara içmiş bunlar!

-Bu yeni eleman tam bir kör,onu işten atılmasını söylemiştim.

-Herneyse Yemek saati hadi sıraya dizilin!

Herkes sıraya girmeye başladı.Bende herkesin yaptığı gibi sıraya girdim.Bir gardiyan horlama sesini duymuş olacakki Sapnap in uyuduğu yere gitti.

-Hey kalksana !

Sapnap hâlâ uyuyordu.Adam sinirle Sapnap ı sarstı.

-Ananı- ne oluyor amk

Karşısında Gardiyani görünce gülümsedi.

-Heyyyy bana katılmak ister misin tatlı şey?

Dream in o an gülmemeye çalışıyordu ama dayanamayıp o mükemmel çaydanlık sesi ile güldü.Bende istemsizce kıkırdadım.

Gardiyan öfkelenmiş bir şekilde Sapnap ı yakasından tutup sıraya sürükledi.

-Hızlıymışsın

Dedi sırıtarak. Tekrar kıkırdadım.Kafası yerinde olmadığı için böyle mi yapıyor yoksa cidden isteğiyle bunları yapıyordu bilmiyordum ama önemi yoktu.Gülmeyi bırakıp kafamı çevirdiğimde Ranboo yla gözlerim buluştu.Ona baktığımda gözünü ayırmadan bakmaya devam ediyordu.Bu sefer gerilip gözümü kaçırdım.

-Kapa çeneni de yürü ibne!

-Tamam tamam sakin ol tatlım..

Gardiyan sinirinden kırmızıya dönmüştü ama sakin kalmaya çalışıyordu.Iki gardiyan sıranın sonunda beklerken ,iki gardiyanda önde bekliyordu.Kapıyı tam olarak açtılar.

-Hadi yürüyün ahmaklar..

Yürümeye başladık.Bir çok koğuş geçtik.En sonunda tabak sesleri duyulan yere varabildik.En öndeki gardiyan yemekhane nın kapısını açtı.Sapnap mutlulukla bağırdı.

-Ah sonunda yemek!

Hepimiz içeri girdikten sonra yemekhane nin kapılarını kapattılar.Herkes yemeklerini almak için yemeklerin konulduğu yerde bekliyordu.Etrafa bakindiğımda Dream in burda olmadığını gördüm.Sapnap yanımda olduğu için kulağına eğilip sordum.

-Hey Sapnap..Dream nerde?

Sapnap güldü.

-Ahh hiç bir fırsatı kaçırmaz zaten.Yine muhtemelen o George denilen polisin yanına gitmiştir..Birazdan döner merak etme.

Kıkırdadı.

..

Yemeğimi alıp oturalabilecek boş masalara baktım.Heryer neredeyse doluydu.Uzun boyundan dolayı gözüme yalnız Ranboo gözüktü.Sırıtarak yanına gittim.

Pilavını yerken beni görünce gülümsedi.Lokmasıni yuttuktan sonra konuştu.

-Peşimi bırakmayacaksın değil mi?

Gülümsedim.

-Bunu düşünmen hata.

Dedim dalga geçerek.Sonra yemek tabağına göz attım.Lapa bir pilav , ne olduğu belli olmayan bir çorba son olarak elma ve ekmek.Burnumu kıvırdım.Şimdi bir hamburgerciye girip büyük bir hamburger calabilirdim.Hem eğlenceli hemde lezzetli..

Tam yemeğe başlayacağım sıra Ranboo nun bana baktığını gördüm.Soru sorar şekilde kafamı salladım.Gülümsedi.

-İsmin Tubbo ydu değil mi?

İlk defa bana soru sorduğu için heyecanlanmıştım.

-Ah- evet evet Tubbo..

Gülümsedi.O an beklemediğim bir şey söyledi.

-Çok güzel gülüyorsun Tubbo..

PUAHAHAH harika yerde kestim akzaoidjwodowjd

Bu bölümü bu gün yazmamı zorlay- sağlayan Toast' a selam!:D

Umarım beğenmişsinizdir!

Fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın:))

İyi günler <3333

Crime Machine \ Beeduo \ Beeboo \ Dsmp \Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin