Jméno: Kopretina
Pohlaví: fena
Věk :48 let (je už velmi stará )
Plemeno: Pyrenejský horský pes
Smečka : Rychlý klan
Postavení : AlfaPovaha: Mírumilovná fena. Věří se se dá vézt Smečka i bez bitev. Záleží ji na klanu a je moudrá. Je empatická. Vždy se snaží obejít se bez boje, nebo hádky. Radši udělá kompromis.
Něco o: Umí se vžít do situace ostatních. Není dobrá v boji, kvůli svému stáří. Lehko se zadýchá, nemá výdrž jako kdysi.
Minulost: narodila se v klanu vyrůstala s bratrem kterého milovala nade vše. Ten pak ale zemřel v bitvě. Když se stala betou, měla Družku, za kterou by Položila život. Bohužel se stal opak a zemřela její přítelkyně. Když se stala alfou slíbila, že nikdy nebude vést rychlá Smečka bitvi.
Rodina:všichni mrtví
Zranění/ má na obličeji dvě jizvy z dávné bitvi. Má jedno natrhle ucho od medvěda.
Zvláštní schopnosti: dokáže každého alespoň trochu zbavit trápení, které v sobě dusí.
Vzhled: velká stará fena, s bílou šedivou srstí s vrásky. Oči má jantarově oranžové. Má dlouhou srst. Natrhlé ucho a kulhá na jednu tlapu.
Nevadí mi: když umře (je už stará a je alfou hodně let takže klidně i na stáří), je lesba :), sourozence nemá, zemřeli. Uši má svěšené dolů, ale dokáže je napřímit.
Jméno: Smrtonoš
Pohlaví:pes
Věk: 14Plemeno: Barzoj(Ruský chrt)
Smečka: Zmrzlá
Postavení: Válečník
Povaha: Je to velmi chytrý pes. Umí vymýšlet nejlepší strategie k boji. Je trochu egoista. Je sebevědomí a nemá rád psi z ostatních smeček (pokud by se mu někdo nezačal líbit). Většinou mluví s ostatními chladným tónem. Chtěl by se stát alfou. Není tak hloupí aby si bral urážky k srdci, ale umí říct věci, kterými někoho umí hodně zranit. Takový manipulátor.
Něco o: Umí výborně manipulovat a bojovat. Nemá rád vlčata.(to ostatním nedává na jevo)
Minulost: Kvůli nebezpečí se vydala jeho matka a otec(s dalšími dvěma psi) do hloubi zamrzleho území. Tam se on narodil a je zvyklí na ty nejhorší podmínky. Když se vraceli domů, přežil to jen on a jeho mladší bratr, ten má ale špatně vidí na jedno oko.
zranění: má překvapivě málo jizev které jsou zakryté srstí
Zvláštní schopnosti: velká výdrž
Rpdina:bratr, ostatní mrtví
Vzhled: Nejvyšší pes ve smečce. Má velmi dlouhé nohy a protáhlý čumák. Má dlouhou srst. Je bílý s šedými fleky. Má ledevě modré oči.
Nevadí my: je to asexualní pes nejspíše gay, může asi umřít, ale až někdy dýl.
A
pokud by šlo, aby byl vrah
bouze123Jméno: Plamenný dráp(Plamen)
Pohlaví : pes
Věk:14
Plemeno: kříženec
Smečka: Západní
Postavení: deltaPovaha: trochu výbušná. Je pro každou dobrodružnou blbost, je odvážný. Když se naštve je děsivej. Má dva, tři přátelé, za které by i položil život. Je vtipný. Vždy si stojí za svým.
Něco o: Nikdo to neví, ale má dost hodně rád kočky. S jedním kocourem se i stýká(kocour je samotář). Miluje bitvy a odvážné věci. Má krásnej štěkot. Chová se trochu přihřátě protože why not.
Minulost: Jeho matka jeho matka byla z Plamenných a otec ze západních. Říká se ale, že je synem Boha ohně, protože má ohnivě červené oči. Jako vlče byl velmi nadaný. Protoho otec matce vzal a zepadním řekl že je to dar od Boha ohně. Byl nadané vlče a tak se stal deltou. Někdo říká, že měl zůstat u plamemých,ale on je západním velice oddaný
Zranění: má malé jizvy, ale nejvýraznější je jizva na nose, kterou má od malého medvěda, kterého jako mladý vlk skolil.
Zvláštní schopnosti: jeho oči působí hodně děsivé, jako oheň. Oheň mu neudělá spáleniny, jen to bolest. Pokud je to nutné, muze se mu ve snech u jevit bůh ohně s nějakým varováním.
Rodina: matka žije s ohnivyma
Otec mrtvíVzhled: střední až velký pes. Bílí s ohnivě hnědými fleky. Na prsou má znak ohně.
Nevadí mi: sourozence nemá, je gay, může mít klidně vztah i s tím kocourem XD. Ať pls neumírá
To je vše. :)
bouze123