Vex von Traulerstein
Voják /hl. Postava
35 let
Muž
Povaha
Velmi tichý. Je spíše samotář. Snaží se být trpělivý. Je inteligentní a přemýšlivý. Není voženě milý, ani nepříjemný. Prostě neutrální. Dokáže si ve o dobře dopředu promyslet. Je odvážný a bojeschopný.Něco o
Bojoval na spousta frontách. Všichni jeho kamarádi jsou mrtvý... Nemá co ztratit.Jako malý byt tiché dítě, bavilo si hrát s ostatními na vojáky a rytíře. Když mu bylo 15-16, šel do Armády. Nejdrive býk samozřejmě pár let na výcviku. Byl vlastenec a chtěl bojovat za svoji zem. Myslel si že jeho zemi napadají a oni se brání a zvěrstva co dělají, jsou slabý odvar protějšku... Jenže opak byl pravdou. To on ale nevěděl. Viděl na vlastní oči umírat své kamarády. Nemohl jim pomoct. Jenže on si dává za vinu, že jim nepomohl(prostě si neuvedomoval, že by tam ani nestihl dostat) Postupně byl povíšen, ale pořád žil v domění, že brání svoji zem. Jednou je dozvěděl, že jeho vesnici zničila cizí armáda a Vypálila a zabila všechny obyvatele. Jeho bratr mu na bitevním poli začal říkat jaký je to vrah a že to oni jsou ty zlý a jejich armáda drancuje nevinnou zemi. Taky že se do téhle armydy on ani jeho bratr neměli dávat. A že tu vesnici Vypálila ne cizí, ale jejich armáda. (což byla pravda, někdo totiž špatně napsal souřadnice) On tomu nevěřil. Jeho bratr byl jako pominutý a začal se s ním prát... A vex ho v sebeobraně zabil... Jenže pořád si to dává za vinu a lituje toho. (zabil by ho každý, vážně to byla jen obrana, ale on si to nemůže připustit). Ve válce zabil nespočet vojáků. Plnit rozkazy generálů. To byl jeho úkol. Postupně si ale začal všechno uvědomovat. Respektive začal přemýšlet o tech spousta nevinných vojáků, které zabil. A o civilistech. A zničených a vydranovaných vesnicích. Pořád ho to tížilo. Trpý kvůli tomu depresí. To však nikdo neví. Protože mu jejich líto a pořád ho to tíží a nemůže spát, tajně odešel z armády. Teď se snaží najít černou růži, aby ucítil památku všech svých obětí touto vzácnou růží.
Má dvě velké výhody proti svým soupeřům
1)
Nepotřebuje být v přepychu. Ty hrůzy a podmínky co zažil, byli tak strašné, že zvládne vážně hodně (hlavně výhoda oproti královi)2)
Mel špičkový vojenský výcvik a má dlouholeté zkušenosti z bojů. Umí prakticky z jakoukoliv zbraní.Moc přátele nevyhledává. Jelikož všichni zemřeli, ztratil víru, že někomu na něm bude vůbec záležet a že někoho najde.
Je to gay, ale nikdo by to nepoznal.
Každopádně je to silná osobnost. Dokáže si udržet kámený výraz, když někoho zabijí.
V bitvách zažil vážně zvrácené a příšerně zážitky. Proto ho jen tak něco nepřekvapí.
Vždy má u sebe nějaké zbraně.
Díky jeho zelenemu vojenskému oblečení je dobře maskovaný.
Nikdo se mu nedívá do očí, když s ním mluví. Jeho oči jsou totiž až tak děsivé.
Vzhled
Je velmi vysoký. Má bledou pleť a temné děsivé ledově modré oči ve kterých je vidět bolest a utrpení. Má krátké tmavě hnědé vlasy.Jeho uniforma