Multimedia Anılın evi
Azından şu kelimeler döküldü " sen ayak işleri için birilerini aramıyormuydun baba al sana eleman yanlız bu kadarı sana fazla bir tanesini ben alayım. " dedi yine bana gözlerini kitleyerek allahım nolur alacağı kişi ben olmayayım noluuuur.
Patron da oğlu gibi ağzı kulaklarına varıncaya kadar gülümsedi " çok iyi bi fikir Anıl aferim sana şu bir tanesini seçme konusuna gelirsek istediğini seçebilirsin oğlum " dedi.
Demek adı anıldı ama bu kadarı fazlaydı alt tarafı bi kaç kadeh bişey içtik diye bizi ömür boyu köleleri yaoamazlardı karşı çıkmalıydım. Ama nasıl aklıma bişey gelmediği için direk aklımdan geçwnleri dilime döktüm " kim kimi alıyo ya alt tarafı iki üç kuruş için bizi ömür boyunca köleniz yapabileceğinimizi sandınız itirazımız var değilmi çocuklar " deyip bizimkilere baktım.
Hepsinin gözünde ' naptın sen aleyna bu adam bizi keser tabikide istediğini yapacağız ' bakışını gördüm. Bu adam bize istediğini falan yaptıramazdı ben yapmazdım yani herkim be yaparsa yansın ben kimsenin kölesi falan olmazdım.
Adının Anıl olduğunu öğrendiğim çocuk " Adın her neyse sen benimle geliceksin arkadaşlarında babamla olacak sabah 8 akşam 10 a kadar yanımda olacaksın ve ne istersem yapacaksın tatil günleri yok." Dedi.
Hah şaka heralde bu ne diyo ya " hayır hiç birini yapmayacağım sanki yaptırdığı şey işmiş gibi şu saatte gelip şu saatte gidersin diyo mayyakmısın oğlum sen hem ben okula gidiyorum rüyanda bile göremessin arkadaşlarım ne yaparsa bende onu yaparım." Dedim.
Anıl babasına bakıp " vaz geçtim baba bu kızın arkadaşlarını öldür onu at gitsin." Dedi. Ne beni bırakıp arkadaşlarımımı öldürecekler asla izin veremezdim ama onların dediklerinede boyun eğemezdim of napıcam ben böyle.
Can bana bakarak " yakma bizi be kızım alt tarafı bi kaç iş yapıcaz ne kadar kötü olabilir bırakma bizi be. " dedi cerende " kurallarını çiğne artık aleyna benim bakmam gereken bi babannem var senin gibi vurdum duymaz olmamı bekleme " dedi.
Haklıydılar kendim için onların hayatının bitmesine neden olamazdım. Burağa baktığımda sadece bana bakıyordu gözlerinden hiç bi duygu belli olmuyordu ne düşünüyordu bilmiyorum ama beni öldürmek istese haklıydı.
Patron silahını ilk önce burağın kafasına dayadı parmağını tetiğe yerleştirdi. Basacaktı bassa herşey biterdi benim için burağın beni evimin önüne kadar takip ettiği kapıyı suratına çarptığım gün aklıma geldi cenkle bi iddaya girmişler meğerse arkadaş olabilecekmi diye.
Tüm bu düşüncelerimin arasında Anıl tekrardan " son kararınmı? " diye sordu. Malesef evet ama vaz geçmek zorundayım Anıla meydan okuyan bakışlarımı atarak " sabah sekiz olmaz akşam üstü 4 le gece 10 arası gelirim pazar günlerimde tatil olur " dedim.
Herkez çok şaşırmış olacakki patron bile bana döndü. " nee kabul ettim işt ebırak arkadaşlarımı " dedim Anıl babasına silahını indirmesi için işaret verdi ve piç gülümsemesiyle tekrar bana döndü " hadi o zaman benim küçük kölem gidelim " dedi ve yanıma gelip bağlı olduğu ipleri çözdü.
Kapıdan çıkarken burağın sesi duyuldu " o kıza iyi bakarsan iyi olur Anıl yoksa bunu kötü ödersin.!" Ah canım arkadaşım nasılda beni düşünürmüş.
Anıl arkada ben önde kulüpün içinden çıktık son model gece mavisi mat rengi olan bi bugaddi nin önünde durduk yoksa anılın arabası bumuydu ohaaaa çok güzel. Anıl kapıların kilidini açıp bin gibisinden bi işaret yaptı ve kendi arabaya bindi.
Ben hala şok bi şekilde arabanın önünde durarken Sağ ön camı açıp " binmeyecekmisin birsürü işimiz var hadi sonra incelersin " dedi şaşkınlığımı bırakıp arabaya bindim. Yol boyunca hiç konuşmadık.
Koca bi villanın bahçesine girdik beni buraya niye getirmiştiki ben bu eve girmem tanımadığım kişilerin evine girmek huyum değil bi kere. " bu ev benim ve sen bu eve benimle gireceksin inat etmek yok ilk baştan söliyeyim.
Bir şeyi ikinci defa söylemeyi sevmem benim sevgilim falan değilsin bana karışamassın bu evde benimle kalıcaksın daha iyi bi hizmet verebilmek için okulun buraya yakın zaten şöför seni götürsür şimdilik bu kadar söylemek istediğin birşey varmı. ? " dedi.
bu çocuk ne dediğinin farkındamıydı böyle ben burda tanımadığım kişinin evinde asla kalmam annemlere ne diycektim hem. Off nasıl bi belanın içine düştüm böyle " ben burda kalmam annemlere ne diycem asla izin vermezler zaten onlarda." Diye en basitinden aklıma ilk gelen şeyi söyledim.
Anıl ın suratı bu sefer ciddi bir hal almıştı " annenlere cerenle ev tuttuğunuzu evde ders çalışamadığını söylersin sen benim kölemsin ben ne istersem yapmak zorundasın öyle yada böyle beni izlediğin yol değil çıktığın sonuç alakadar eder. Hadi şimdi arabadan in eve girelim daha çook işin var buhün çok yorulacaksın " dedi.
Yine suratında piç bi gülümseme vardı ne planlıyodu acaba çok merak ediyorum. Arabadan indik ve eve doru yürümeye başladık. Bir günde başımıza neler gelmişti böyle biz nasıl bi pisliğin içine bulaşmıştık gerçekten ben bu ev konusunda annemlere ne diyeceğimi hiç bilmiyorum. Off off!
Eve geldiğimizde yine sessizdik Anıl başıyla onu takip etmemi söyledi merdivenlerden çıktık çıktık çıktık ve benim ayaklar felç uzun kolidorda yürümeye başladık. En sonundaki odaya geldik ve " hazırmısın ? " diye sordu anıl.
Sanki hazır değilim desem nolucaktıki tamam geri dönelimmi diycekti mecburen kafamı evet anlamında salladım. Veee Anıl kapıyı açtı bilin bakalım içerisi ne? Yatak odası. Benim burda nasıl bir işim olabilirki " burası benim odam " dedi. Bana odasını göstermeyemi gelmişti yani hiç sanmıyorum.
Ne planlıyor bu sapık hiç güvenmiyorum." Benim burda be işim var ki ? " diye sordu titrek sesimle ağlamaya hazırdım sinirlerim çok bozulmuştu ve çok yanlış kişilerin yanındaydım yanındaydık acaba bizimkiler napıyolar.
Son duamı etsem iyi olucak çünkü bu işin sonu hiç hayra alamet değil. Anıl odaya grdi ve benide bileğimden tutup peşinden sürükledi. Ve yatağın üzerine oturdu yan tarafını göstererek oturmamı işaret etti.
Tabikide oturmayacaktım bu beni ne zannediyor " otur Aleyna beni sinirlendirmemen gerektiğini sanırım söylemiştim. Ve ben bir şeyi ikinci defa söylemekten hiç hoşlanmam arkadaşlarının zarar görmesini istemessin öğle değilmi ?" Dedi.
Adi pislik şerefsiz arkadaşlarımı kullanıyodu resmen. Dediğini yaptım ve yatağın ona en uzak olan ucuna oturdum " yanıma yaklaş ve üzerini çıkart." Demesiyle gözlerim yerinden çıkıcak gibi oldu ne diyodu bu saçmalık böyle bişeyi asla yaşamayacaktım yaşasamda bu adamla değil iğrenç....
Bu bölümlük bu kadar bidahaki bölümde ;
Sizce aleynaya ne olacak? anıla nasıl bi tepki verecek ?
Bekleyelim ve görelim :D