Amelia Bell Austin, Ayame Aoki, Hestia Taylor White, Mikayla McLean és Roxie Xénia McLean. Megkérném önöket, hogy csatlakozzanak a bosszúállókhoz.
- Már elnézést, de ki a franc maga? -Háborodott fel Mika.
- A nevem Nick Fury, és arra kérem önöket, hogy lépjenek be a bosszúállókhoz. - Folytatta higgadtan.
- Öhm...nem? - Zavarodtam össze.
- Ez esetben nem kérem, hanem utasítom önöket, hogy álljanak be. - Lett kicsit ingerültebb.
- Maga itt ne fenyegessen minket! - Kelt ki magából Mika, aki megindult a szemkötős, kalóz fickó felé. - Ki maga, hogy parancsoljon nekünk? - Állt meg előtte. -Most szépen elkodródik innen és visszamegy a kalóz hajójára, amivel elrepül sohaországba és nem látjuk többé. Zaklassa Pánpétert!
- Ne merjen így beszélni velem. - Emelte fel az ujját. - Tudja hogy mit tudok én csinálni? - Húzta fel szemöldökét.
- Na mit? - Léptem, most én elé.
- Ki rúgom az országból és nem jöhetnek vissza az Egyesült Államokba. - Ekkor bejöttek a hősök is.
- Itt meg mi folyik? - Kérdezte a Playboy.
- Éppen szerződtetem őket, Stark.
- Nem, nem szerződtet minket, Stark. -Jött oda Rox is. Majd őt követte Aya.
- Akkor kirugom magukat. - Érvelt.
- És mi az indok? - Vettem elő ügyvéd énemet.
- Veszélyes bűnözők.
- És annak mi az érve? - Forgattam meg a szemem.
- Nincsenek papíron, ezért a kormány nem tudja, biztosra, hogy mi a céluk. -Mondta ingerülten.
- Hát, hogyne tizenéves lányok akik gyerekeket mentenek. Vigyázat, óvakodjanak, mindjárt leigázzuk a világot. - Szállt be Hes.
- Akkor is azok. - Micsoda indoklás.
- Renben. - Jelentettem ki, mire furcsán néztek rám.
- Akkor ti is a csapatban vagytok? -Lelkesedett Natasha.
- Nem. Elmegyünk az országból. -Vigyorogtam.
- Ez esetben nem tehetek mást.... Fogják el őket! - Parancsolt Jack Sparrow.
- Miért? - Kérdeztem.
- Mivel ki vannak tiltva az országból és veszélyesek. Maguk mégis itt tartózkodnak. Jogunk van elfogni önöket. - Mire néhány fiú, elkezdett közeledni félénk. Nekem itt telt be a pohár.
- EBBŐL ELÉG VOLT. - ÓRDÍTOTTAM. - TI OTT MOST AZONNAL MEGÁLLTOK. - Mire kövé dermedtek. - VANNAK PAPÍRJAI? - Üvöltöttem palástkának.
- Milyen?
- AHHH, DE IDIÓTA. HOL VAN A VESZÉLYESNEK NYILVÁNÍTOTT OKMÁNY ÉS A KI TILTÁS?
- ....
- VÁLASZOLJON!!!! - Kiabáltam torkom szakadtából.
- Még nincsen ilyen papírunk, de mindjárt szerzünk.
- Itt fenyeget, ilyen felkészületlenül? A mindjárt az nem most. Szóval nekünk teljes jogunkban áll elhagyni ezt az épületet és elmenni az országból. -Nyugodtam le.
- Akkor menjenek, fél óra múlva úgy is szerzünk okmányokat.
- A viszont nem látasra. - Indult el mellettük Ayame. Legvégül én mentem. És le nem vettem volna a szúrós pillantásomat a feketébe öltözött férfiről.
ESTÁS LEYENDO
A bosszú árnyékában/Marvel fanf.
FanficÜldöznek a bosszúállók, a Hydra, a katonaság, ráadásul még ránk küldték az FBI-t és a CIE-t is. És hogy miért? Mi lenne, ha azt mondanám, hogy azon a napon amikor Loki meg támadta New York-ot, nem kellett volna fel-alá flangálnunk, gyerekeket mentve...