oFata misterioasa (eu) capitolul 4

92 3 0
                                    

Era o dimineata de luni.M-am trezit si mi-am facut micul de jun.Tata era la servici.Mi-am luat ghiozdanul si telefonul si am plecat.In fata scolii era Jorge.
-Cine naiba ne-a filmat ? Intreb eu.
-Nustiu dar trebuie sa ne comportam normal ca sa vada ca nu mai suntem impreuna..zice Jorge.
-Daca afla tata ma omoara!zic eu.
Atunci am intrat in scoala.Dupa ce am terminat orele am mers la mine acasa ca sa ne facem temele .Tata venea tarziu de la munca.
-Avem o zi la dispozitie ca sa facem teme si sa ne distram.spun eu fericita.
Tata intra pe usa.A venit mai devreme.
-Martina sau mai bine fata misterioasa? Jorge iesi din casa!tipa tata.
-Nu tata!!Avem de facut teme!Si noi suntem iubiti!E vina noastra?zic eu.
Jorge a plecat fara sa-si ia la revedere.
-Vezi tata ce imi faci?Nu maai duc la scoala ,nu mai fac nimic!Nu mai vorbesc cu tine tata!!! Tip eu.
-Martina esti pedepsita 2 luni!!zice tata.
-Dar tata?
-Niciun dar!
Se pare ca tata se culcase.Era deja seara.Se pare ca Jorge chiar s-a suparat.Nu mai am niciun mesaj de la el ..La televizor noi nu mai suntem.L-am sunat pe Jorge dar nu raspunde.M-am ingrijorat!M-am culcat cu gandul la Jorge ♥... (Jorge + Martina)

Lucruri noi în viațăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum