Five

58 2 0
                                    

Beth


We zijn een week verder en weer hebben we biologie. Ik loop het lokaal in. ''Ah mevr. Glove, we zijn compleet!'' zegt mevr. Pronk. Ik loop naar mijn plek en ga zitten. ''Vandaag gaan we het hebben over de liefde, zoenen en je moet met iemand naast je een gesprek houden over je liefde voor hem of haar'' zegt ze. ''Dit is de reden dat ik nou Biologie haat'' zeg ik. ''Gelukkig zit ik naast jou en niet naast Eve hahaha'' zegt Sam. Ik lach. We beginnen met de gesprekken.


S: Heey.

B:Hallo.

S:Je ziet er goed uit vandaag...

B: < schiet in de lach >

B: Nou, dankje.

S:Graag gedaan.

S: < moet ook lachen >

S: Ik voel bij jou een soort tinteling

B: < bloost >

S: Hahahahahaha


Ik schiet weer in de lach. ''Nog nooit hebben wij zo'n leuk gesprek gehad...'' zegt Samuel. ''Is iedereen klaar?'' vraagt Mevr. Pronk. ''Mooi, dan gaan we verder met de volgende en dat is zoenen'' Na een lang uitleg zijn we klaar en mogen we verder gaan met de opdrachten.


De lessen zijn klaar en ga ik na school bij Sam slapen en we gaan pizza bestellen. Ik rij achter hem aan. Hij is ook op de scooter. Als we bij hem thuis komen, gaan we naar zijn kamer. We moeten een opdracht maken van Bio. Ik moet weer op zijn schoot zitten en hij moet me optillen. Maar hij zette zijn voet verkeerd en valt met mij nog in zijn armen. Ik lig boven op hem. Ik ga snel van hem af en hij staat op. Ik kijk weg want ik voel dat ik rood word. Gelukkig gaat net mijn telefoon. Ik loop er snel naar toe en neem op. ''Met Beth'' zeg ik. ''Met Beth of met Elize?'' hoor ik. ''Wie is dit?'' vraag ik. Ik kijk naar Samuel die bezorgt naar me toe loopt. ''Kijk maar naar buiten'' zegt de stem. Ik kijk, er staat iemand van de pers. ''Godverdomme'' zeg ik en hang snel op. ''Wie was dat?'' vraagt Sam. ''Iemand van de pers'' zeg ik.

Nobody's Perfect || Samuel LeijtenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu