Four

63 2 0
                                    

Beth


Ik word wakker door mijn wekker. Ik open langzaam mijn ogen en pak mijn telefoon van het nachtkastje. '1 bericht van Samuel Leijten' . Ik loop naar de douche en slaat de stralen over mij heen lopen. Als ik klaar ben loop ik naar mijn kast en pak een zwarte short en een croptop met een beker van Starbucks. Ik trek het aan, pak mijn telefoon en loop naar beneden. Ik pak al mijn boeken in en maak daarna ontbijt. Ik maak een paar crackers en daar na pak ik een appel voor mee naar school. Ik ren naar boven en zie net mijn moeder de kamer uit komen. ''Morgen mam'' zeg ik. ''Heey schatje, lekker geslapen?'' ''Ja hoor, jij?'' ''Ja, ook wel'' zegt ze en loop naar beneden. Ik loop naar de badkamer en poets mijn tanden. Daarna pak ik mijn fiets en ga naar school.


Als ik op school aankom kijkt iedereen me raar aan. Ik loop snel naar mijn locker. Daar hangt een spiegeltje in. Ik zie niks. Ik pak mijn boeken en loop naar de les. Samuel komt net binnen wanneer de bel gaat. Hij komt naast me zitten. ''Heey'' zeg ik. ''Hey'' zegt hij terug. ''Waarom kijkt iedereen ons zo raar aan?'' vraag ik. ''Geen idee'' zegt hij. We beginnen met de les. Weer Bio. ''Hallo, vandaag gaan we het hebben over Fotosynthese. Wat heb je allemaal nodig bij Fotosynthese?''vraagt Mevr. Pronk. ''Ja, meneer Leijten'' zegt ze. ''Licht, Co2 en water'' ''Klopt, en wat krijg je bij Fotosynthese? Mevr. Glove?'' zegt Mevr. Pronk. ''Je krijg dan Glucose en suiker''


Na bio lopen Sam en ik samen naar de kantine. ''Heb je honger?'' vraagt Samuel. ''Ja maar ik heb een appel bij me'' zeg ik. ''Okay, ik heb namelijk engels drop bij me...'' zegt Samuel verleidelijk. ''Omgg!'' zeg ik. ''Haha hier'' zegtSam en heeft de zak aan.

Nobody's Perfect || Samuel LeijtenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu