Hij bedriegt je: deel 1

582 25 2
                                    

Thomas:
Je bent opzoek naar je vriendje, Thomas. Je vraagt aan iedereen waar hij is, maar het enigste wat ze zeggen is 'Weet ik niet'. Newt helpt mee om hem te zoeken. Hij zoekt in het bos en jij op de laar. Na 10 minuten zoeken komt Newt naar jou gelopen omdat hij Thomas heeft gevonden. '______, ik heb Thomas gevonden, maar ik moet je iets laten zien.', zegt Newt. 'Welk is er?', vraag je, maar hij geeft geen antwoord. We rennen het bos in tot je iets ziet dat je hart breekt. Thomas zit te kussen met Teresa, je beste vriendin. Als ze iemand horen wenen draaien ze zich om en kijken met grote ogen en open mond naar jou. Thomas komt naar jou toe maar je stapt steeds verder naar achter. 'Laat me met rust en ga weer naar ja NIEUWE vriendin!', roep je recht in zijn gezicht. 'Maar ..', zegt Thomas, maar je zegt dat hij moet zwijgen. Dan kijk je naar Teresa en zegt, 'Ik dacht dag je mijn beste vriendin was, maar blijkbaar had ik het mis'. Je draait je om en loop weg terwijl Newt aan het roepen is tegen Thomas en Teresa, die nu allebij aan het wenen zijn, maar je draai je niet om.

Minho:
Minho moest vandaag weer met Teresa lopen. Ze gaan direct naar de kaartkamer en komen heel laat er terug uit, maar vandaag volg je hen naar de kaartkamer want je wil weten wat er hand is. Als ze naar de kaartkamer lopen, loop je achter hen en verstopt je achter de muur waar een gaatje is waardoor je kan zien. Ze gaan niet naar de kaarten, maar beginnen te kussen. Je rent naar Gally en verteld hem wat er gebeurt is en dan verzinnen jullie een plan.
Jullie zijn bij het kampvuur en iedereen heeft plezier, behalve Minho. Je zit de hele tijd bij Gally en je merkt dat Minho jaloers is. Je geeft Gally het teken en jullie beginnen te kussen. Minho loopt naar jullie en duwt Gally op de grond. Minho, hou op!, roep je. Minho draait zich om en kijkt naar jou. 'Waarom zit je met hem te kussen?!, vraagt Minho. 'Dan weet je hoe ik mij voel!', roep je. 'Wat bedoel je?, vraagt Minho en je begint alles uit te leggen. 'Ik heb je zien kussen met Teresa in de kaartkamer. Hoelang zijn jullie al samen?', vraag je. Minho komt naar jou en zegt, 'Teresa zij dat ze jou iets aan zou doen als ik niet deed alsof wij samen waren'. Iedereen heeft het gehoord en brengen Teresa naar de slammer terwijl jij en Minho staan te kussen.

The maze runner preferencesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu