you're the reason - calum scott
∆
"Jungkook , ne işin var burada?" diye şaşkınlıkla sormuştu Jimin.
"Taehyung'u görmeye geldim. Ona bir şey vermem gerek. "
Jimin dudaklarını sıkıca birbirine bastırdı.
"Aslında , Taehyung kimseyi görmek istemiyor. "
"Ama ona önemli bir şey vermem gerek. Lütfen. "
Jimin bu mutlulukla parlayan gözlere sahip aşığa karşın pes ederek kenara çekildi.
"Tae , Jungkook seninle görüşmek istiyor. "
Kapısını tıklayarak konuşmuştu Jimin.
"Beni yalnız bırakın. O da gitsin. Lütfen. Lütfen Jimin. "
Jungkook içeriden gelen yorgun , ağlamaklı, çatallaşmış sesle kaşlarını çattı.
"Ne oldu ona? Jimin-"
"Jimin , lütfen. "
Jimin kapının ardından duyduğu buruk sesle kafasını umutsuzca iki yana salladı.
"Ben söyleyemem. Üzgünüm. "
Jungkook anlamıyordu, yine bir hata mı yapmıştı? Bu sefer yapmamış olması gerekiyordu. Jungkook kilitli kapıya alnını yaslayarak seslendi.
"Taehyung , konuşsana benimle-"
"Git, git , git ... Lütfen git. "
Jungkook gözlerini sıkıca kapadı ve alt dudağını ısırdı.
"Öğreneceğim. Ben yine geleceğim. Ne olursa olsun ben hâlâ seninleyim. "
Jungkook umutsuzca evden çıktığında Taehyung hıçkırıklarını saklayamadı daha fazla.
∆
pbogum Ona aldığım çiçekleri kabul etti ve resmen bir çift olarak ilk buluşmamızı nerede yapmamız gerektiğini konuşuyoruz. Illa deniz kenarına gidelim diye tutturuyor. Sanırım onu kırmayacağım. 💖Bu gönderi için yorumlar kısıtlandırılmıştır!
∆
jungkook - yoongi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pretty boy | taekook✓
FanfictionOkulun popüleri Jungkook'un herkesten sakladığı biricik sevgilisi Taehyung. tamamlandı texting+düzyazı switch az biraz femtae açık anlatım ve argo yetişkin içerik toksik unsurlar ¡düzenlenecek!