Suçlu mu Suçlular mı?

7 1 0
                                    

Saatler geçmişti Asya ile konuştuktan ve ona susmasını söylediğimden bu yana. Ekipler suç mahallini iyice aradı ve 4. bir kişinin bu olayda olmadığı doğrulandı. Olayda olan 3 kişiden merhumlar dışında kalan tek kişi Asya'nın dediklerini doğrulamaya gelmişti sıra, merhumlar otopsiye gönderildi. Akşam oluyordu. Ağlayan Neslihan Hanım ve suratı sirke satan Asya'nın yanına uğradım. Asya esniyordu.

Emre: Asya uykun gelmiş olmalı.

Asya şaşkınlıkla bana doğru döndü.

Asya: Uyuyacak bir yerim yok artık gelse ne olucak?

Teyzesi onu almayacak mı neden öyle diyor ki?

Emre: İşleriniz bitti yarın otopsi sonucu gelicek ozamana kadar dinlenin.

Asya: Dinlenecek bir yerim yok ki. Bu ev bile bizim değildi. Ailem bana hiç bir şey bırakmadı. Bana bakacak bir akrabam bile yok. Beni ne zaman yetimhaneye göndereceksiniz sıkıldım beklemekten.

Emre: Neslihan Hanım sizi almaya gelmedi mi?

Asya: O bana bakmaz beni sevmez annemi de sevmez şuan ağladığına bakmayın. Annemin ölmesi dedemin maaşına konmak için işine gelmiştir.

Neslihan Hanım ayağa kalkıp Asya'ya vurmaya yeltendi. Elini tuttum.

Emre: Neslihan Hanım ne yapıyorsunuz? Küçük bir çocuğa vurmaya kalktınız şuan da ve bu çocuk sabahleyin ailesini kaybetti durumu çok kötü ve yaptığınız şey bu mu bu nasıl teyzelik?

Neslihan Hanım çekip gitti. Asya ile yalnız kaldık.

Emre: İyi misin?

Asya: Bana neden iyi davranıyorsun?

Emre: Bende bilmiyorum. Hadi gel sana kalacak bir yer bulalım.

Asya'ya kalacak yer bulduk. Bir kaç gün orda kaldı. Otopsi raporu çıktı ve annesinin biri tarafından öldürüldüğü babasının ise intihar ettiğini söylüyordu rapor. İnanamıyorum bu kadar iyi işlenilmiş bir cinayet... 12 yaşındaki bir kızın bunu işlemesi cidden hayretler içindeyim. Cinayeti onun işlediğini biliyorum ama nasıl kanıtlayacağım.

Asya bir yetimhaneye yerleşti. Hala kanıt arıyorum. Her hafta onu ziyaret ediyorum. Cidden küçük bir çocuğun böyle bir cinayet işlemiş olması aklım ermiyor. Bu cinayeti araştırmak için yardıma ihtiyacım var fakat başka birisi anlarsa ne yapacağım? Bu çok garip bir soru oldu ben onu yakalamaya çalışıyorum neden ne yapacağımı sorguluyorum yakalatacağım işte ne yapacağım başka.

Yine bir cumartesi ve Asya'yı ziyarete geldim her zaman ki gibi elimde kıpkırmızı elmalar ile. Bu elmaları seviyor olmalı bakıcılardan birisi odasını temizlediğinde sürekli boş bir sepet gördüğünü söyledi hepsini bitirmiş olmalı. Yine ziyarete geldim onu...

Emre: Merhaba Asya.

Asya: Beni ne zaman bırakacaksın?

Emre: Cinayeti nasıl işlediğini anlattığın an.

Asya: Ben bir şey yapmadım. Şizofren falan mısın sen? Peşimi bırak ve ayrıca bana artık elma getirme elma ağacı çıkacak karnımda.

Emre: Sana biraz elma soyayım.

Asya somurttu ve banka oturdu yanına oturdum.

Emre: Getirdiğim elmaları seviyorsun galiba. Getirdiğim hafta geçmeden bitmiş oluyormuş hepsi.

Asya kızardı.

Asya: Bunu nerden biliyorsun sen? Bide beni falan mı izliyorsun? Sapık odama kamera mı yerleştirdin? Şizofren olman yetmiyor gibi bir de pedofili misin sakın bir daha bu yetimhaneye gelme yoksa ağır bir şekilde halktan dayak yersin ve polislik kariyerin biter hatta kariyeri bırak hayatın biter.

Emre: Hey sakinleş öncelikleri pedofili değilim ben olgun kadınlardan hoşlanıyorum. Ayrıca görevlilerden biri söyledi odana her girdiğinde boş bir sepet gördüğünü.

Asya sustu ve verdiğim elma dilimlerini yedi.

Sonrasında kalktım ve arkadaşım Buse'nin yanına uğradım. Ordan beraber içmeye gittik.

Emre: Çok içiyorsun Buse biraz yavaşla.

Buse: Neden anlamıyorsun aptal mısın senNNNn?? Aptallll erifFff!!!

Emre:  Sarhoşsun yeter içme artık.

Buse: Hoşuna gidiyorrr ama dimii beniii böyleee üzmekk!!

Emre: Neyden bahsettiğini bilmiyorum.

Buse: Bundan bahsediyorummmmmm.

Dedi ve öpmeye yeltendi fakat üstüme kustu.

Emre: Buse bu iğrenç ne yapıyorsun?

Buse uyuyordu... Üstüme kusup nasıl birden uykuya dalabilirdi?

Onu evime götürdüm. O benim yatağımda uyuyordu ben ise koltukta yatıyordum. Acaba bugün sarhoşken dediklerinde neyi kast etmişti. Eren'in dediğine göre bana bakışı çok farklıydı. Benden hoşlandığını düşünüyordu Eren. Eğer ki benden hoşlanıyorsa onunla çıkar mıydım acaba bilemiyorum evlilik yaşım geldi neredeyse... Şuanlık bunları düşünecek vaktim yok bu cinayetin nasıl işlendiğini çözmem gerekli.

Sabah olmuştu. Sabah kahvaltı hazırladım ve Buse'yi uyandırdım. Buse yemeğe geldiğin de hali bir tuhaftı..

Buse: Ağrı kesici hapın var mı?

Emre: Olması gerekli...

Hap nerdeydi unuttum resmen. Hap... Hap... İlaç kutusu... İlaç... Acaba bir ilaçtan yardım alınmış olabilir mi?

Emre: Buse benim ilk soruşturmam ile ilgili sana bir şeyler sorucam ya.

Buse: Sorabilirsin bende o soruşturmanın içindeyim biliyorsun

Emre: Asya adındaki küçük kızın odası incelendi mi?

Buse: Evet.

Emre: Neler çıktı. İlaç tarzı bir şeyler kullanıyor muymuş?

Buse: Normal kızlarının kullandığı eşyalar ve evet ilaç kutusu vardı. Hastane kaydına baktık psikoloğa gidiyormuş çıkan ilaçta orda verilen reçeteli bir ilaç.

Emre: Saol.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin