მეორე დღეს
შ/ს და მეა მისაღებში საუბრობდნენ როცა ნამძინარევი მინა ჩამოვიდა ...
მინა: დილამშვიდობისა
შ/ს: გმადლობ საყვარელო მოდი დაჯექი . დღეს დედიკო ვარჯიშზე მიდის და დეიდა მეასთან მოგიწევს დარჩენა თუ ყველაფერმა კარგად ჩაიარა სამოდელო კარიერას შევუდგები ხოლო თუ ჩვენების შემდეგ წარმატებას მივაღწევთ ამერიკაში გადავალთ საცხოვრებლად
მინა: დედიკო აქედან იმიტომ მივდივართ რომ მამიკოს არ ვუყვარვართ ?
ამის თქმა და შ/ს ს ხასიათის ცვლა ერთი იყო...
შ/ს: მომისმინე პატარავ მამაშენის ასეთი გადაწყვეტილების გამო ცხოვრება არ უნდა დავინგრიოთ პირიქით ძალიან კარგად ვიცხოვრებთ...
მინა: კარგი
შ/ს: 10 საათზე წავალ და 3 საათზე მოვალ ხოლმე იმედი მაქვს კარგად გაერთობით
მეა: რა თქმა უნდა კარგად გავერთობით , მინა ! გინდა ტორტი გამოვაცხოთ?
მინა: კიიიიიიი!
შ/ს: კარგი ! მაშინ თქვენ დაიწყეთ მე კი წავალ * ბავშვს აკოცა და სახლი დატოვა *
გზაში იმ მაღაზიას მოჰკრა თვალი სადაც მისი საქორწინო კაბა შეარჩიეს და გამყიდველს გადადება სთხოვეს ... მაღაზიის ფანჯარასთან ბორა და თაე იდგნენ და სხვა კაბებს ათვალიერებდნენ ....
ბორა : ყველა ძალიან ლამაზია არ ვიცი რომელი ავირჩიო
თაე: ნებისმიერი აიღე და მალე გავიდეთ აქედან აღარ შემიძლია!!!!!!
ბორა : უკაცრავად მაგრამ ეს კაბა მე უნდა მეცვას და არა შენ ამიტომ მაცადე ... ის ნახე ! რა ლამაზია !!! * თითი შ/ს ს კაბისკენ გაიშვირა რომელიც ფანჯარასთან ეკიდა *
თაე: არც კი იოცნებო !!!!!!
ბორა: რა?!
თაე: ეგ კაბა ჩემი ცხოვრების სიყვარულს ეკუთვნის და მხოლოდ მისი ტანისთვისააა არ დავუშვებ რომ შენ გეცვას!
ბორა: რას გულისხმობ ?! მე ვარ შენი საცოლე და მე ვარ ის ერთადერთიც ვისაც ეს კაბა შეეფერება !!! ქალბატონო ეს კაბა რა ღირს ?!
??: უკაცრავად მაგრამ მაგ კაბას მყიდველი ჰყავს დაგაგვიანდათ ...
ბორა: შ/ს ს უყიდე არააა?!!!!! იმ მახინჯისთვის შეაკერინე ხო?!!!!
თაე: გირჩევნია მასზე საუბრის დროს სიტყვებს დაუფიქრდე ეს ქორწილი მარტო ჩემი დის გამო ხდება რადგან მან მთხოვა მაგრამ დადგება დრო და მაგ კაბაში გამოწყობილ შ/ს სთან ერთად ჯვარს დავიწერ არ გეგონოს რომ ეს ქორწინება სამუდამოა !!!! მე და შენ ერთად არასდროს ვიქნებით ეს კარგად დაიმახსოვრე, ქალბატონო ეს კაბა არავის მისცეთ !!!!!!
??: როგორც მიბრძანებთ !
თაე: ახლა კი აირჩიე რომელიმე და მალე წავიდეთ !
ბორა : მე ის კაბა მინდა !!!!!!! , მინდა!! , მინდა !!, მინდა!!!!!! ახლავე მამაჩემს დავურეკავ !!
თაე: შენ რა მამაშენით მაშინებ? * ცინიკურად ჩაიცინა * რომ მივინდომო ყველა მამაშენის კაცს წამებში ამოვწყვეტ !!!!!! ახლა კი სწრაფად რომელიმე აიღე და გავედით
* ბორამ ერთ-ერთი კაბა აიღო შემდეგ კი ბეჭდის ასარჩევად გავიდნენ მომდევნო ოთახში ...
შ/ს კი უყურებდა მათ და ოცნებობდა რომ გაეგო რაზე ლაპარაკობდნენ მაგრამ ბოლოს ძალ-ღონე მოიკრიბა და მეას მამასთან კომპანიაში წავიდა ...
----------------------------------
VOTE
COMMENT
FOLLOW
---------------------------------
YOU ARE READING
მოსამსახურე /კიმ თეჰიონი (დასრულებული)
Romance17 წლის შ/ს რომელსაც კონტაქტი არავისთან აქვს უეცრად დაუნდობელი , მესაკუთრე და უხეში მაფიის ბოსის კიმ თეჰიონის მკლავებში აღმოჩნდება რომელიც მის დათმობას არ აპირებს არასრულწლოვან ორსულ შ/ს ს მშობლები სახლიდან აგდებენ თავის რჩენის მიზნით კი გოგო მუშ...