შ/ს: ახლა წავიდეთ კარგი?
თაე:წავიდეთ ...
სახლში მისულებს ოჯახის წევრები შინ დაგვხვდნენ ...
სელენა : სად იყავით?
თაე:ცოტა გავისეირნეთ შ/ს სუფთა ჰაერზე გავიყვანე ...
სელენა : ძალიან მიხარია რომ მასზე ასე ზრუნავ მაგრამ სახეზე რა გჭირს?
თაე: ახლავე აგიხსნი მოკლედ სეირნობის დროს შ/ს ს ვიღაც ბიჭი აუშარდა , ძალიან უსიამოვნოდ საუბრობდა და ხელით შეხებაც სცადა ამიტომ მე და მას ...
სელენა :მივხვდი... კარგად მოქცეულხარ უარესის ღირსი ყოფილა ... ახლა კი მოდი ჭრილობას დაგიმუშავებ...
თაე:არ მინდა შ /ს დამიმუშავებს
*თავი დავუქნიე *
თაე: შ/ს ძალიან დაღლილი ვარ საძინებელში ავალ , წამოვწვები და ბარემ იქ დამიმუშავე ....
შ/ს : შენი ნებაა...
ელენა : მოიცადე შ/ს შენ ხომ ექიმმა გაგაფრთხილა სიარულზე არა?!
შ/ს: კი მაგრამ ისიც თქვა რომ როცა თავს კარგად ვიგრძნობდი სიარულს არავინ დამიშლიდა ...
ჯონგმი:კარგი მაგრამ არ გადაიტვირთო
შ/ს: კარგით ...
მინა:დედაააააააა!
შ/ს:საყვარელო როგორ მომენატრე
მინა:მეც... იცი დღეს სელენა ბებიამ ძალიან გაგვართო...
შ/ს: მოდი ბიძია თეჰიონს მაღლა ავყვები , ჩამოვალ და მერე მომიყევი კარგი?
მინა:კარგი...
მაია: დედა შ/ს დეიდა ძალიან საყვარელია არა?
ელენა : კი ძვირფასო ძალიან საყვარელი , კეთილი , მზრუნველი და პატიოსანი ...❤️❤️
მე და თეჰიონი ზემოთ ავედით...
ბამბა და სპირტი გამოვიღე და ჭრილობის დამუშავება დავუწყე
შ/ს: გტკივა?
თაე:არა ...
ისევ ფრთხილად მივადე ბამბა ...
შ/ს: გეტკინა ?
თაე: არა განაგრძე ...
ბამბა სპირტით დავასველე და ისევ მივადე ახლა კი სახე მოღუშა ...
შ/ს: ძალიან დიდი ბოდიში მეე... მე არ მინდოდა მართლა ... ვწუხვარ ... მაპატიე !!
თაე: ჩემზე ასე დარდობ? 🥺🥺
შ/ს: მეე... მეე... უბრალოდ არ მინდა გეტკინოს ...
თაე: და თუ გეტყვი რომ მეტკინა რას იზამ?
შ/ს: ყველაფერს გავაკეთებ რომ გამოვასწორო! რასაც შენ მეტყვი
თაე: მართლა ?
შ/ს: კი !
თაე: მე ვიცი წამალი რომლის ერთი ცდით ყველაფერი მომირჩება
შ/ს: მითხარი ... მითხარი და გავაკეთებ რომ ტკივილი შეგიმსუბუქო ბოლოს და ბოლოს ასეთ დღეში ჩემს გამო ხარ...
თაე: გითხრა ?
შ/ს: კი ახლავე ....
თაე: მაკოცე !...
შ/ს: კარგი ... მოიცა რაააა?! 😳😐🤨
თაე: მაკოცე და ყველაფერი მომირჩება შენს ერთ კოცნას სასწაულის მოხდენა შეუძლია ის ყველაზე ძლიერი და სწრაფად მოქმედი წამალია რაც კი არსებობს ...
გადავწყვიტე მისი სურვილი ამესრულებინა თუმცა ვის ვატყუებ ეს ჩემი სურვილიც არის ბამბა მოვაშორე და კიდევ დავაგემოვნე მისი ფაფუკი ტუჩების გემო , კიდევ ერთხელ შევიგრძენი მისი სასიამოვნო ვარდის სურნელი , შევეხე მის ფუმფულა თმას , ვიგრძენი მისი ცხელი სუნთქვა ახლა ის ხდება რასაც ჩემს ცხოვრებაში ვერასდროს წარმოვიდგენდი შემიყვარდა ის ბიჭი რომელიც მთელი 5 წლის მანძილზე ყველაზე მეტად მძულდა , მანვე მოიპარა გული ჩემი ვინცა გააპო ...
YOU ARE READING
მოსამსახურე /კიმ თეჰიონი (დასრულებული)
Romans17 წლის შ/ს რომელსაც კონტაქტი არავისთან აქვს უეცრად დაუნდობელი , მესაკუთრე და უხეში მაფიის ბოსის კიმ თეჰიონის მკლავებში აღმოჩნდება რომელიც მის დათმობას არ აპირებს არასრულწლოვან ორსულ შ/ს ს მშობლები სახლიდან აგდებენ თავის რჩენის მიზნით კი გოგო მუშ...