თავი 5

1.7K 90 1
                                    

და ტანსაცმლის გახდა დამიწყო ის ...ის კიმ თეჰიონი იყო ... ვერასდროს წარმოვიდგენდი თუ ის ამას მაკადრებდა ...

შ/ს: თე...თეჰიონ რას აკეთებ გამიშვი გთხოვ !!!! არ გინდა !! გევედრები!!!!

თეჰი: მევედრები არააა?!!! სად გაქრა ის გოგო რომელიც დღეს , დილით თავს არ მიხრიდა და თამამად მესაუბრებოდა ?! ხო მითხარი რომ ვერ გაზღვევინებდი არა? ახლა მაცადე პრინცესავ ეს დღე ყოველთვის გემახსოვრება და შავ ლაქად დარჩება შენს ცხოვრებაში!!...

შ/ს; არააა არა კიმ გთხოვ აღარ ვიზამ გეხვეწები

მაგრამ არ მისმენდა და თავის საქმეს აგრძელებდა მალევე მის წინაშე სრულიად შიშველი დავრჩი ყველანაირი ზედმეტი მატერიის გარეშე ...

ხელები თავისი მაისურით დამიბა და .... და მან ჩემზე ძალა იხმარა ა..აამას ვერასდროს წარმოვიდგენდი ბოლო ხმაზე ვყვიროდი მაგრამ მუსიკის გამო ჩემი ხმა არ ისმოდა მალევე შიშისაგან გონება დავკარგე აი ამის შემდეგ არაფერი არ მახსოვს ...

* დილით*

შ/ს : დილით საშინელი ტკივილი მაღვიძებს წელის ქვემოთ ვერაფერს ვგრძნობ ან ნეტავ გავლას თუ შევძლებ?! გვერდით გადავტრიალდი და დავინახე თეჰიონი რომელსაც გემრიელად სძინავს სრულიად უდარდელად . ავდექი ჩემი ნახევრად დაფლეთილი ტანსაცმელი ჩავიცვი და დავტოვე იქაურობა

სახლში მივედი დედა და მამა შემომეგება მაგრამ ხმა არ ამომიღია უსალმოდ , აცრემლიანებული თვალიბით ჩემს ოთახში ავვარდი და ჩავიკეტე ...

*5 დღის შემდეგ *

დედა: შ/ს უკვე 5 დღეა თავის ოთახშია ჩაკეტილი არ ჭამს , სკოლაში არ დადის და გაუჩერებლივ ტირის მასზე უკვე ძალიან ვნერვიულობ ვცდილობ მასთან ავიდე და ვესაუბრო მაგრამ ამაოდ არავის ნახვა არ სურს ...

მოსამსახურე /კიმ თეჰიონი (დასრულებული)Where stories live. Discover now