24 Haziran 2018
Merhaba Haechan...
Sana mektup yazmayı uzun zamandır düşünüyorum desem yalan olur. Biliyorsun uyuyamıyorum,büyükannem içimi dökmek için böyle bişey yapmam gerektiğini söyledi. Denemekten zarar gelmeyeceği için yazıyorum şuan hehe.
Seninle ilk tanıştığım günden başlamak istiyor beynim sebepsizce,ten rengin,yüzündeki benlerin,ellerin... Emin olamıyorum ama sanırım ben senin her zerrene aşık olmuştum sadece 8 yaşımda. Seni ilk gördüğüm gün beni tanımasan bile sarılmak için nasıl koştuğunu fakat temastan nefret ettiğim için senden kaçmaya çalışmam hatırladıkça gülmeme sebep oluyor hehe.
Bazen bana "Hey Markie o gün neden benden kaçtın?" diye soruyorsun sadece teması sevmediğimi söyleyip geçiştiriyorum ama aslında sadece senin bana temasta bulunmanı seviyorum. Bizde kaldığın akşamlar rahat uyuyabiliyorum sadece. Okula ilk geldiğimde herkes bozuk korecemle dalga geçtiğinde sen hepsinin başından aşağıya süt kutusu boşaltıyordun. Merak ediyorum da neden süt?
Bir sabah sınıfa ağzında lolipop,gözünde güneş gözlüklerinle sırama gelip "Hey Kanada benimle anlaşma yap. Ben sana Korece öğreteyim sende bana Kanadaca öğret ne dersin?" dediğinde uzun süredir o kadar gülmemiştim mesela. Komik olan kısım mafya gibi duruyordun ve İngilizce'ye Kanada'ca diyordun seni salak hehe.
Biliyor musun Haechan? Aklıma sana ilk kez Haechan dediğim gün geldi sana neden bu hitapla seslendiğimi hiç bahsetmemiştim. Sadece bana özel olsun istemiştim çünkü. Ten rengin güneş bronzu gibi seni güneşin yeryüzüne bahşettiği bir oğlu olarak görüyorum çünkü etrafındakileri hep mutlu etmek için var olduğunu düşünüyorum.
Mükemmel birisin herkesi kıskandıracak bir yüzün ve yüreğin var mükemmel arkadaşların ve mükemmel bir kız arkadaşın var. Çocuklarla kantinde otururken yanımıza koşarak geldiğinde kahkaha atarak "Çocuklar Ryujin benim kız arkadaşım artık." dediğin günü asla unutamıyorum çünkü ben o gün hem kalbimden hemde uykumdan oldum Lee Donghyuck.
Her zaman içe kapanık biriydim biliyorsun annemin zoru ile dışarıya çıkarırdınız beni hala hoşuma gittiği söylenemez açıkçası. Bazen çocuk kalmak istiyorum çünkü saf duygularım ve sevgim vardı sana karşı şuan hala küçük Lee Minhyung'un sevgisini taşıyorum sana karşı endişelenme. Ama sen bana saf duygularını beslemeyi bırakalı 10 yıl oldu Haechan.
Hayatıma yeni birilerini almıyorum merak etme çünkü sürekli bu soruyu soruyorsun bana buradan açıklamasını yapayım sana Mina ve bizim çocuklardan başka kimse yok hayatımda. Kıskanıyor musun yoksa seni şeytan hehe.
Yazmak işe yaradı sanırım Haechan uykum gelmeye başladı. Bu mektubu nereye saklayacağım bilmiyorum ama bu taktik benim işime yarayacak gibi duruyor hehe
İmza
Aptal Markie Lee
~~~
Selam aniden yayınladım ve gitti umarım beğenirsiniz kısa tutucam çerezlik olsun. Keyifle okumalar <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Insomnia | MarkHyuck
Historia CortaZaman kaybından başka bişey değildin Lee Donghyuck...