A LAWYER WITH A MASTERMIND

964 35 7
                                    

𝘼𝙐𝙏𝙃𝙊𝙍 𝙉𝙊𝙏𝙀 ----------



ENGLISH IS NOT MY FIRST LANGUAGE SO PLZ SORRY FOR THE ERRORS AND MISTAKES.....


__________________

◦•●◉✿PETE POV✿◉●•◦



𝐖𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐞𝐚𝐫 "𝐀 𝐋𝐚𝐰𝐲𝐞𝐫"? 𝐀 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐜𝐨𝐚𝐭? 𝐀 𝐝𝐞𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧? 𝐀 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐥𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧𝐞𝐫? 𝐀 𝐞𝐝𝐮𝐜𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧?



𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐦𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 " 𝐀 𝐋𝐚𝐰𝐲𝐞𝐫 𝐜𝐚𝐧 𝐛𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐝𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫𝐨𝐮𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐚 𝐜𝐫𝐢𝐦𝐢𝐧𝐚𝐥" 𝐖𝐡𝐲 ? 𝐂𝐮𝐳 𝐄𝐯𝐞𝐧 𝐏𝐨𝐥𝐢𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐬 𝐭𝐰𝐢𝐜𝐞-𝐭𝐡𝐫𝐢𝐜𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐂𝐚𝐬𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐲 𝐥𝐚𝐰𝐲𝐞𝐫 𝐜𝐮𝐳 𝐀 𝐂𝐨𝐮𝐫𝐭 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐟 𝐚 𝐥𝐚𝐰𝐲𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐥𝐥 𝐥𝐚𝐰𝐲𝐞𝐫𝐬 𝐟𝐚𝐦. 𝐖𝐡𝐨 𝐠𝐨𝐧𝐧𝐚 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐨𝐥𝐢𝐜𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧𝐬𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐦 . 𝐈𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭𝐫𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐰𝐚𝐧𝐭  𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐢𝐧 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐭 𝐦𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫𝐬. 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐫𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐬𝐤𝐢𝐩  𝐜𝐮𝐳 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐭 𝐜𝐚𝐬𝐞𝐬 𝐭𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞...




𝐀 𝐋𝐚𝐰𝐲𝐞𝐫 𝐜𝐚𝐧 𝐛𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐝𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫𝐨𝐮𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐚 𝐜𝐫𝐢𝐦𝐢𝐧𝐚𝐥 𝐜𝐮𝐳 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐚 𝐥𝐚𝐰𝐲𝐞𝐫 𝐜𝐚𝐧 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐜𝐫𝐢𝐦𝐢𝐧𝐚𝐥/ 𝐦𝐮𝐫𝐝𝐞𝐫𝐞 . 𝐈𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭𝐫𝐲 " 𝐌𝐎𝐍𝐄𝐘 𝐈𝐒 𝐓𝐇𝐄 𝐑𝐄𝐀𝐒𝐎𝐍 𝐖𝐄 𝐄𝐗𝐈𝐒𝐓, 𝐄𝐕𝐄𝐑𝐘𝐁𝐎𝐃𝐘 𝐊𝐍𝐎𝐖𝐒 𝐈𝐓'𝐒 𝐀 𝐅𝐀𝐂𝐓 𝐊𝐈𝐒𝐒 𝐊𝐈𝐒𝐒" ......



𝐈 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐫𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐦𝐲 𝐭𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐥𝐚𝐰𝐲𝐞𝐫 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐚 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐰𝐡𝐨 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐣𝐮𝐬𝐭𝐢𝐜𝐞. 𝐈𝐭'𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐤𝐢𝐥𝐥𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐦𝐞 𝐨𝐟 𝐥𝐚𝐰𝐬. 𝐘𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐚𝐜𝐜𝐞𝐩𝐭 𝐚 𝐜𝐥𝐢𝐞𝐧𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐢𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐯𝐢𝐜𝐭𝐢𝐦𝐬 𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐫𝐢𝐦𝐢𝐧𝐚𝐥𝐬. 𝐘𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐧𝐨 𝐦𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐥𝐚𝐰𝐲𝐞𝐫. 𝐓𝐫𝐲 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐢𝐭 𝐛𝐞𝐧𝐢𝐟𝐢𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐩𝐨𝐧𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐞𝐚𝐦.




DON'T BLAME ME (VEGASPETE) Where stories live. Discover now