Capitolul 3

10 4 0
                                    

Zilele au trecut, și cu atât mai mult se apropiau sărbătorile. Eu, Harry și Ron aveam să rămânem la școală, bine doar Harry și Ron căci Draco m-a invitat la reședința Malfoy de Crăciun, însă nu știu dacă era o idee chiar strălucită.

Însă mai erau doar 1 lună până la Crăciun și era abia începutul lui noiembrie, deci încă nu mă îngrijoram unde să merg și unde să nu. Stăteam pe canapea, însă mă plictiseam groaznic căci eram singură. Așa că m-am îmbrăcat gros, căci din câte am auzit de la Harry, avea să fie și azi o zi rece.

Ies, însă dau de profesorul Snape la ușă.

Snape:Mergi undeva?

-Vreau să ies afară... Am făcut ceva de m-ați oprit?

Snape:Nu, nu te îngrijora. Măcar tu să fii cuminte, spre deosebire de Malfoy și de grupul vesel.

Ce au mai făcut de data asta?

-Ce ați mai făcut iarăși? De ce sunteți pedepsiți, idioților?

Hermione:Știi etajul 3,nu?

-Da,de ce?

Hermione:Păi, 3 idioți, doi din Gryiffindor și unul din Slytherin s-au aventurat din curiozitate și din prostie pe acolo, și m-au târât și pe mine. Din cauza prostiei lor, eram să murim. Noroc că nu ai fost cu noi.

-Pe barba lui Merlin, ce Dumnezeu căutați voi acolo când știți foarte bine și voi ce a spus Dumbledore?

Harry:A fost ideea mea. Am aflat despre ceva și m-am gândit să vă spun și vouă... Însă haideți la bibliotecă căci aici nu vom putea vorbi.

Mergem la bibliotecă și ne așezăm toți într-un colț mai întunecat al acesteia.

Harry:Mai știți acel lucru de care v-am povestit că am fost cu Hagrid să îl iau de la bancă, nu? Ei bine, câinele acela păzește acest lucru și bineînțeles că cineva are de gând să îl fure. Însă nu știm cine.

-Și ce legătură are asta cu noi, de ce ne-ar implica pe noi... A, da... Va trebui să oprim persoana respectivă să fure acel obiect. Și cum ar trebui să facem asta? Vă dați seama în ce pericol ne punem? Hă?

Harry:Eu trebuie să fac asta. Are legătură cu Voldemort și trebuie să fac ceva în privința asta.

Ron:Nu îi mai rosti numele!

Eu:De ce îți e frică? Teama de acel nume doar sporește frica de acel lucru. Așa că nu ar trebui să te temi. Dar poate că nu are legătură cu Voldemort. El nu te-ar provoca așa direct să încalci toate regulile școlii. Harry... Sunt și alte modalități.

Hermione:Lizzie are dreptate. Poate că nu are legătură cu toate astea. Și ar fi posibil ca el să nu fi îți omorî părinții.Poate că și el a fost controlat de către cineva să o facă. Însă tot trebuie să oprim persoana respectivă de a încerca să fure acel obiect...

Nu știu ce se întâmplă, însă simt o legătură strânsă, dar foarte strânsă cu Harry. Nu știu de ce, însă dacă e ceea cred eu, atunci va fi nevoie să vorbesc neapărat cu Dumbledore.

Însă nu acum, căci nu este sigur. Dar de câteva zile încoace ceva ciudat se întâmplă cu mine și nu știu ce să mai fac căci....

Dintr-o dată îmi pierd echilibrul și cad în genunchi cu o durere îngrozitoare de cap, începând involuntar să râd. Nu știu de ce, dar râsul ăsta nu e un râs normal. E un râs de zici că sunt o criminală în serie. Apoi mă opresc,ochii mi se fac negrii și încep să levitez, cu părul ridicat în aer. Închid ochii și mă ridic pe picioare, ca mai apoi să îmi revin.

Elisabeth Potter #1-Jurământul SupremUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum