Seokjin arabasının sürücü koltuğuna oturdu, sinema randevusu partneri hemen yanında sessizce oturuyordu. Radyonun hafiften çalmasına rağmen, arabadaki sessizlik sağır ediciydi. Seokjin neden gergin olduğunu bilmiyordu. Erkekleri ve kızları bir sürü randevuya çıkarmıştı ama bu sefer farklıydı.
"Peki ne izlemeye gideceğiz?" Jungkook sessizliği bozarak sordu.
"Romantik komedi." Seokjin açıkca söyledi. Birkaç kelimeden fazlasını söylerse kendini utandıracak bir hareket yapacağından emindi, çünkü inanılmaz gergin hissediyordu.
"Ah, romantik komedileri severim. gülmeyi seviyorum ve biraz romantizm sapığıyım. Biliyorum, aptalca. Sadece gerçekten hoşuma gidiyor." dedi Jungkook. Bütün bunları neden Seokjin'e anlattığını bilmiyordu. Adamı zar zor tanıyordu. Tabi bu randevular, hoşlandığın birini tanımanı sağlamak içindir
.
seokjin'den hoşlanıyor muyum? hayır."Oh, komedileri severim. Romantizm aptalca değildir. Sadece bundan kaçınırım çünkü genellikle bana sahip olmadığım şeyleri gösterir." dedi Seokjin.
geri zekalı, bunu ona neden söyledin, sen çok aptalsın. hayır, o benim duygusal olduğumu düşünecek, sert ve seksi değil.
"Sorun değil. Bir gün romantizmi bulacaksın ve bu harika olacak." dedi Jungkook. Sinema salonunun otoparkına girerken Seokjin'e gülümsedi. içeri girdiler, biletlerini ve abur cuburları aldılar ve oturmaya gittiler. Film başlamadan yaklaşık 10 dakika önce oturdular ve böylece konuşacak zamanları oldu.
"Peki bundan sonra sen ve ben bir şeyler yemeye gidelim mi?" Seokjin, Jungkook'un eve gitme düşüncesinden korkarak teklif etti. Bu teklif Jungkook'u şaşırttı.
"Hayır Jin bunu yapmak zorunda değilsin. Zaten film ve abur cuburlara yeterince para ödedin. Bana daha fazla para harcamanı istemiyorum." Jungkook, teklifi reddetmek için bunu kullanmaktan kaçınmadı.
"Tamam bu hallolur. Bundan sonra sen ve ben yemeğe gideceğiz. reddetmeye çalışma. Ben tuğla duvar gibiyim. Fikrimi değiştirmiyorsun" Seokjin cevapladı. Jungkook gülümsedi.
"Teşekkür ederim Jin." Jungkook yanıtladı. Kısa bir süre sonra ışıklar kapandı ve film oynamaya başladı. Filmin yarısında Seokjin, Junkook'un elini tuttu. Jungkook birleşen ellerine baktı ve kızarmaya başladı. Seokjin'in yumuşak ellerinin onunkilere değdiğini hissedince kalbi hızlanmaya başladı.Seokjin'den hoşlanıyor muyum? bilmiyorum
Hoşcakalın, Denissa 💜