Biri beni durtmeye basladi bu bugra olmaliydi gozlerimi araladim ve tabii ki de bugraydi sinirle ona bakiyordum kalkmaya calistim ama olmadi sanki olu gibiydim beni kucagina aldi yataga koydu ben hala ona sinirle bakiyordum sessizlik bozuldu ve bugra "ozur dilerim bilerek olmadi icmistim tuna ozur dilerim"sozlerine aldiris etmedim ve goz devirdim ona arkami donerek uzandim Gozlerim agriyordu ve kalktigimda karsimda bugrayi gordum ne oluyordu ya neyse dedim ve asagi inmeye basladim buzdolabini actim ve hicbir sey yoktu markete gitmeliydim ama bu halde olmazdi yarim beyaz bluz ve eskitme kot giydim odadan cikacakken bugra beni izliyordu "sabah sabah nereye gidiyorsun"yuzsuz sey dun yaptiklarindan sonra birde parada alip asagi indim ve kapidan ciktim marketten ne bulduysam aldim ve kapiya yonelirken cok tatli bir sus kopegi gordum hemen kucagima aldim ve dukkan gorevlisine "sahibi var mi"diye soru sordum kafasini istemsizce cevirince ben aliyorum isareti yaptim eve geldigimde bugra hala uyuyordu hemen kopegi yikadim ve mutfaga yemek hazirlamaya indim yemekleri hazirladim ve bugraya seslendim kapi sesini duyunca direk kopegi kucagima aldim bugra merdiven basindayken kopegi kucagimda gorunce affalllamisti hemen yanina gittim ve kosmaya basladim OHA ARTIK BIZIM BUGRANIN KOPEKLERE ZAAFI VARMIS. Aslinda bunu kullanabilirdim neden olamasin neysw kopegi koydum ve mutfaga indik bugrayla "bu kopek nerden cikti ya"dedi ama hala korkuyordu."markette sahibi yokmus aldim ve senin fobin oldugunu bilmiyordum "dedim sinirlice "bugra adini ne koyalim " 5dk dusunme moduna gecti ve "kizsa cisem erkekse ruzgar"iyy cisem ne ya iyi ki erkekti ve ruzgar diye bagirdim bugra da bana bakip gulmeye basladi onun gulusu cok tatliydi ...ama zaman geciyordu ve biz okula gec kalicaktik hemen kalktim canyami aldim ve arabama bindim ayri gidecektik okula geldigimde indim ve emre beni karsiladi bu aralar aramiz iyiydi sinifa cikarken emre kulagima "bugraya sakin guvenme sana da aynisini yapacak"dedi aynisi derken neyi kastetmisti acaba neler oluyor bu okulda.....
Okuyan uyelerimiz lutfen begensinler veya yorum yapsinlar☺☺