Bu okula ilk geldigimde biri bana bugra sana tatil teklifi edicek ondan once de galiba senden hoslaniyorum sana asik olmami saglar misin diyecek deseler yok ya sallama derdim ama bunlar gercekti hem de % 100 gercekti artik bana surtuk demiyordu bundan mutluydum ... "hadi tuna bavulunu al da gel artik"bugranin sesiydi cok tatli ya"tamam geliyorum"asagi inmeye basladim sonra baktim bugranin bavulu icerde ama kendileri yok beyefendinin tam arkami doncektim bir el hissettim ve ciglik attim of neyse ki bugraymis."off bugra boyle seylerden hoslanmiyorum anlamiyor musun hadi hem gitmicek miyiz"aslinda sehir disina cikmayacaktik sadece bag evi gibi bir eve gidecektik hemen evden ciktik ve yarim saat surecek olan yolculuga basladik yol boyunca konusmadik cunku bugra bunlari sevmiyordu bag evine geldigimizde bugra bizim yaslarimizda bir cocukla tokalasti bende arkasindan indim ve"merhaba ben tuna bugranin-"bugra lafimi kesti ve "benim arkadasim ee neyse tanusmayi iris yok mu"bugra beni yok zannetti yok ya belki sonra soylemek istiyordur"hmm iris mi iris senin atini besliyor."su iris kim bilmiyorum ama gicik oldum hemen eve girdim hizmetci teyzeye odayi sordum odami gosterdi kucuktu ama idare ederdim hemen esyalarimi yerlestirdim ve pencereyi aciyjm dedim ama gorduklerimi sindiremedim bugra iris herhalde ona sarilmisti ve iris bugranin dudaklarina yapisti ilk bugra karsilik vermedi ama sonra o da karsilik vermeye basladi artik dayanamadim ve aglamaya basladim hickiriklarim fazla sesliydi herhalde ikiside bana dondu ve bugra eve dogru kosmaya basladi ben anlayinca kapiyi kitledim ve anahtari cikarmadim cikarirsam yedekle acardi zaten pencereden de cikar diye orayida kapatip bagladim ve elim ayagim titriyordu bugra kapiyi tiklatmiyor tekmeliyordu"tuna ac kapiyi tuna bayilcaksin ac su lanet kapiyi"ben sanki acizim neden bayilim ku"bugra neden bayiliyim bunun icin miydi yani satin aldin oynadin ve yine oynadin sonra bayilcaksin diye beni mi dusunuyorsun gercekten mi (!)"bugra sessiz kaldi ve bu sefer cekip gitti bende kapiyi actim bavulumu topladim ve asagiya indim bugra ve iris sevgi bocegi gibiydiler benu girmedi bile ve bugranin bana aldigi ayicigi yere attim sonra kimse farketmedi bende kapiyi actim ve kapiyi kapatmadan once elime aldigim vazoyu ayicigin oldugu yere firlattim ve kapiyi cekip kosmaya basladim sonra arkama baktim kimse yoktu galiba sadece oyundum beni onu sevdigimi soyletti sadece belki iddiaydi olabilir miydi gozlerimden yaslar dokuldu artik bu olmak zorunda degildim bugranin oyununa gelen kizlardan farkli biri olmicaktim artik ben kotu kiz olacaktim bugra beni tanimiyacakti bile ne yuz ne de huy olarak bitti o artik sira benim siram......
Sizce iyi gidiyor muyum okuyucularim .......