Chciałabym końca tej mordęgi... zacznę od początku.
Od blisko 300 lat elfy toczą wojnę z człowieko-zwierzętami.
Czym te gatunki się różnią?
Elfy są szybkie, zwinne i mądre. Charakterystyczną ich cechą są długie spiczaste uszy, śnieżno białe włosy i czarne plamy na twarzach, które u każdego elfa są choć trochę różne. Posługują się pistoletami i mieczami w Wielkiej Wojnie. Żyją w nowoczesnych miastach.
Człowieko-zwierzęta powszechnie zwane C-Z są silne i ogromne. Ich cechą charakterystyczną są uszy i ogon zwierzęcia którym są w połowie, na przykład niektóre mają kocie uszy i ogony, a inne mają skrzydła ptaka. Posługują się swoją naturalną bronią (pazurami lub szponami) w Wielkiej Wojnie. Żyją gdzieś w dziczy, lecz ja nie wiem gdzie i jak.O co toczy się wojna?
Tak naprawdę... nikt nie wie, nasi rodzice, dziadkowie i ich dziadkowie mówili nam tylko, że musimy wygrać... chyba nawet teraz ta wojna jest bezcelowa... jednak ja nic z tym nie mogę zrobić.Przywódca elfów - Noatak Wielki, nie toleruje żadnych przejawów słabości wśród narodu dzięki czemu elfy są potężne.
O przywódcy C-Z nic nie wiem, nie ma o nim nigdzie napisane, nawet jakiego zwierzęcia połączeniem jest.Jakie części świata zamieszkujemy?
Elfy żyją na północy a C-Z na południu globu.A kim jestem ja?
Nazywam się Adia i jestem elfką. Mam 17 lat. Jestem dosyć wysoka a moje plamy układają się tak, że obok lewego oka (które jest wyjątkowe bo zamiast być takie jak moje drugie, które jest niebieskoszare, jest białe z małą czarną gwiazdką na środku) mam czarną plamę na prawie pół twarzy i kilka czarnych plamek u dołu twarzy. Mam dosyć długie włosy - do końca klatki piersiowej, jednak zwykle je upinam w kucyk.
CZYTASZ
BIAŁA WOJNA
FantasiJeden świat, dwa gatunki. Elfy i Człowieko-zwierzęta. Wojna od 300 lat... czy uda się ją przerwać zanim będzie za późno?