Jake'denJungwon'u biraz da olsa sakinleştirmişti daha sonra Jay kaşına pansuman yapmıştı şimdi ise uyuyordu.
Jay- Abi ben bu sunghoon'u öldürmeye gidiyorum
Jake- Dur Jay şu anda Jungwon'un sana ihtiyacı var
Jay- Jake o şu an uyuyor lütfen onu kullanıp beni durdurma önce sen sonra Jungwon ne yapmaya çalışıyor bu çocuk
Bir şey diyememiştim sustum çünkü verecek cevabım yoktu . Ben susunca Jay duramadı gitti onun arkasından ise heeseung gitti.
Jay'den
Jake susunca bende evden çıktım arkamdan ise heeeeung geliyordu o sinirle nasıl hızlı yürüdüysem kendimi onun binasının önünde buldum. Daha sonra merdivenleri ikili ikili çıkarak evin önüne geldim heeseung ise zar zor bana yetişti . Sinirle kapıya vurmaya başladım daha hızlı daha hızlı diye en sonunda açıldı kapı.
Sunghoon- Ne var Jay
Jay- Ne mi var cidden soruyor musun cevabını vereyim o zaman
Ona doğru yaklaşarak yüzüne bir yumruk indirdim.
Jay- Asıl bencil sensin ne Jake ne Jungwon ikisi de senin gibi bir pislik ile uğraşamaz onlar da bir insan ve onların da duyguları var kendi boktan olayların yüzünden onları suçlayamazsın o kıçı kırık "eski sevgilini" ise sen kaybettin daha doğrusu Jungwon'un deyişiyle o seni terk etti aldattı sadece seninle yüzün için birlikte oldu cidden bir de ağlıyor musun sen sevgiyi hak etmiyorsun Park Sunghoon sen ne jake'in sevgisini ne de Jungwon'un dostluğunu hak ediyorsun umarım hatalarının farkına varmana yardım etmişimdir. Şimdi ne kadar ağlıyorsan ağla ama o boktan kız arkadaşın sana geri dönmeyecek senin yanında olan insanları bile suçlu görüyorsan bundan sonra kimse senin yanında olmayacak.
O hala yerde ağlarken ben ve heeseung evden çıktık bir şey demeden eve kadar yürüdük.
...
Eve geldiğimizde kapıya vurdum kapı açılır açılmaz Jungwon koşarak yanıma gelerek bana sarıldı.
Jake- Ne yaptı
Heeseung- Çok bir şey yapmadı sadece bir yumruk indirdi ve biraz konuştuktan sonra daha doğrusu gerçekleri yüzüne vurduktan sonra geldik sunoo nerede?
Jake- Onu niki çağırdı sesi kötü geliyor diye hemen gitti.
Heeseung anlamışcasına kafasını salladı. Jungwon ile Jay jay'in odasına girdiler. Biz ise oturup sunoo'yu bekledik.
...
Bir kaç saat sonra zil çaldı koşar adımlarla kapıyı açmaya gittim. Çünkü Jungwon ile Jay uyumuştu daha fazla ses olamazdı. Kapıyı açınca sunoo ve yanında ki uzun boylu çocuğu gördüm sanırım niki bu olmalıydı. Daha fazla bekletmeden içeri aldım.Jake- Merhaba Jake ben
Niki- Niki bende
Heeseung- Ne oldu Niki iyi misin?
Niki- Daha iyiyim hyung
Ama hiç öyle görülmüyordu yüzünde bir sürü yara izi hatta bazıları kanıyor üstü başı yırtılmış. Daha fazla bakmadan mutfaktaki ilk yardım çantası ile salona tekrar girdim. Çantayı sunoo'ya doğru uzattım. Elimden alarak minik bir gülümseme sundu.
Sunoo- Niki banyoya gidelim kalk
...
Geldiklerinde sunoo'nun ve niki'nin gözleri kızarmıştı .
Jake- Sunoo ne oldu
Sunoo- Bir şey yok hyung
Jake- Sunoo anlat bak bu zamana kadar sen de çoğu şeyimizi dinledin bana akıl verdin hadi anlat
Sunoo- Çok boktan bir fikir vermiştim doğru
Jake- Sunoo bunu konuştuk
Sunoo- Peki ama niki izin verirse anlatayım
Niki- Anlat sorun değil alıştım ben
Sunoo- Niki...
Niki- Sorun yok sunoo
Sunoo- Peki... Niki , hyung niki okulda ki kişiler tarafından zorbalık görüyor ama bunu ailesi bilmesine rağmen hiç bir şey yapmıyorlar bu yüzünde ki morluklar hepsi onlar yüzünden ben bugün gittiğimde yerde yatıyordu çok korktum hyung ona bir şey olacak diye çok korktum. Yanına gittiğimde sayıklıyordu "ben ölmeliyim ölmeyi hak ediyorum" diye ben ona sarılamazken onlar bütün bedenini darp etmişler tüm vücudunu her yerini ailesi... lanet olsun onlar bir boka karışmıyorlar onların hiç biri niki'yi hak etmiyor ona ölmeyi bile düşündürüyorlar. Ama o ölürse benim ne olacağımı kimse düşünmüyor.
Niki- Sunoo
Sunoo- Bir dakika niki lütfen dinle. Hyung niki benim yeniden hayata tutunma sebebim. Ama onlar tek hayatta olma sebebimi bile ellerimden almaya çalışıyorlar bilmiyorum bu çok mu bencilce anlayamıyorum ama niki olmadan nasıl yaşayabileceğimi bilmiyorum buraya ilk geldiğimde aileme niki'den hoşlandığımı söyledim heeseung hyung biliyor o yüzden evden atılmıştım daha doğrusu kaçmıştım.
Niki- Ne
Sunoo- Niki senden hoşlanıyorum hatta daha doğrusu aşığım hoşlantıyı geçeli çok uzun zaman oldu.
Niki- Sunoo ben
Sunoo- Beni sevmek zorunda değilsin niki
Niki- Saçmalama manyak seni deli gibi severken "beni sevmek zorunda değilsin" diyemezsin.
Sunoo- Ne cidden mi
Niki- Tabii ki
Sunoo'nun gözlerinden yaşlar akarken birbirlerine sarılmışlardı en azından mutlulardı ve bunu hak ediyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do You Feel The Love 《Jakehoon》
De TodoTakım yıldızları Şehir duvarlarında resimler Senden başka kimseyi görmüyorum...