[Do you feel the love]

167 17 4
                                    


Jake'den

Bugün tekrar ona mesaj atacaktım çünkü üzerimde büyük bir jay ve heeseung baskısı vardı.

Jay- Mesaj atıcan dimi

Jake- Tamam atıcam abi sakin ol

Heeseung- Neyse gelin kahvaltıdan sonra mesaj atarsın sende

Heeseung'ın dediğini onaylayarak masaya oturduk. Tam başlayacaktik ki kapı çaldı.

Jake- Birini mi bekliyordun sen?

Jay- Yo

Jay daha fazla soruya maruz kalmamak için kapıyı açmaya gitti. Kapı açıldığında ne görelim sunghoon ve jungwon tam olarak kapının önündeydi. İşte birazcık götüm tutuşabilirdi çünkü heeseung da buradaydı.

Jungwon- Merhaba hyung şey umarım rahatsız etmiyoruzdur biz şey diye düşündük birlikte kahvaltı yaparız diye

Jungwon her ne kadar kendini açıklasada Jay resmen hipnoz olmuş gibi ona bakıyordu şuan dediklerini duymadığına eminim.

Jay- Olur gelin

Jungwon ve Sunghoon içerideki Heeseung'ı görünce bir an duraksadılar.

Sunghoon- Şey misafirin varsa gidelim

Jay- Yok ya misafir değil o geçin siz içeri

Sunghoon- Peki

Hepsi birlikte içeri girdikten sonra teker teker masaya oturdular. Heeseung kendini tanıtmak için ikisine de elini uzattı.

Heeseung- Merhaba ben Heeseung

Sunghoon- Memnun oldum bende Sunghoon

Jungwon- Bende Jungwon

Kahvaltı yaparken ortamda gergin bir sessizlik vardı. Jay bu durumdan sıkılmış olacak ki bir konu bulmaya çalışırmışcasına masadakilere bakıyordu. Neyse ki Jungwon da dayanamamıştı ve Jay ile göz göze gelmişti gözleri ile mesajalaşıyorlardı. En sonunda jungwon gözlerini heeseung'a çevirerek konuşmaya başladı.

Jungwon- Heeseung hyung nasılsın?

Heeseung- İyiyim sen

Jungwon- Bende iyiyim eee neler ile uğraşırsın

Heeseung- Müzik dinlemeyi şarkı sözü yazmayı bl dizileri izlemeyi falan falan

Jungwon- Oha şarkı sözü yazabiliyor musun?

Heeseung- Hmhm

Jungwon- Genelde ne ile ilgili yazarsın

Bu sefer heeseung'ın kafası bana çevrilmişti ne planı bildiğimden hiç bozuntuya vermedim.

Heeseung- Genelde birini çok güzel bulursam mesela Jake gibi...

Çok salak bakıyordu bana göz kırpıp tekrar jungwon'a odaklandı o sırada ben ile Jay göz göze geldik ufak bir sırıtış yayıldı yüzümüze daha sonra ise sunghoon'a baktım heeseung ve jungwon'u dikkatli bir şekilde izliyordu ama gözlerini hee'den ayırmıyordu da.

...

Kahvaltımızı bitirip oturma odasına gittik jungwon ve Jay bir şey konuşmak için balkona çıktılar.

Jay'den
Jungwon beni balkona çağırınca bir an kalbim atmamaya başladı. Balkona çıkınca biraz durgunduk.

Jungwon- Hyung masada biraz çaktırmak istemedim ama heeseung hyung kim?

Jay- Heeseung Jake ve benim yakın arkadaşım

Jungwon- Peki... o zaman heeseung hyungu biz tanımadığımıza göre Sunghoon hyung'u kıskandıracak kişi de o zaman heeseung hyung değil mi?

Jay- Çok doğru noktaya parmak bastın

Jungwon- Hyung çok soru sordum ama bu fikir işe yaratacak mı?

Jay- Yani orasını ben bilemem üstümde denemek istediğine göre belki

Yüzümde hafif bir sırıtma ile Jungwon'a döndüm o ise koşarak içeri gitti. Daha me kadar koşabilirsen koş bakalım Jungwon'cum.

Do You Feel The Love 《Jakehoon》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin