1

45 3 0
                                    

"Senden nefret ediyorum!" Ciğerlerindeki tüm gücüyle bağırırken bunun sıradan bir kavga olmadığı açıkça ortadaydı.


Nasıl bu hale gelmiştik?


Bizi bu hale getiren şey neydi?  

Ve en çok merak ettiğim şeyse 'neden' sorusunun cevabıydı?

"Neden?" Sesim titrerken yüzüme histerik bir gülümsemeyle baktı.

"Neden.. neden? Neden? Ben sana sorayım Hilise, neden? Neden benden bu kadar nefret ettin, neden beni senden nefret etmek zorunda bıraktın?" Titreyen sesi ve akmakta olan göz yaşlarıyla bir deliye benziyordu, bende öyle.

"Ben ne yaptım ki sana? Neden benden nefret ettin bu kadar?" İşte manipülatif birisi ile yüzleşirseniz genelde sonunuz böyle oluyor.

"Senden nefret ettim çünkü benden nefret ettin Nova.  Söylesene neden? Attığım her adımda dönüp arkama baktım, sen iyi misin diye. Hiçbir zaman seni dışlamadım, seni aşağılamadım. Gayrimeşru bir çocuk olduğunu bir kere bile yüzüne vurmadım. Öyleyse söyle bana neden?"

Dudaklarından kontrolsüz bir kahkaha kaçarken göz yaşlarını sildi. "Komik, gerçekten komik."

Lütfen, lütfen gerçekten bana ihanet etmediğini söyle Nova. 

Lütfen bana o aşağılayıcı bakışlarla bakma.

"O kadar zavallı o kadar aptalsın ki gülmemek için tüm bu zaman boyunca kendimi tutmam gerekti. Ölüm döşeğindesin, neden? Çünkü kocan sana ihanet etti. Seninle sadece benim istediğim için beraberdi ve onunla güldüğün, onunla geçirdiğin her gecede, her anıda arzuladığı kişi bendim. Seni benim için zehirledi."

Önceden içimi ısıtan kahkahaları şimdi midemi bulandırırken, hareket edip onun o iğrenç ağzına iki tane çarpmayı ne kadarda isterdim.

Lanet olsun ki evet, 40 yıldır onun için her şeyi yaptığım kardeşim ve 20 yıllık kocam beni öldürmekten sadece bir adım uzaktalar.

"O kadar acınası bakma daha komik oluyorsun."

 Yavaşça yatağıma yaklaşırken sırtımı desteklemek için kullanılan yastıklardan birisini hızla çekip yüzüme tüm gücüyle bastırırken nefes almak için çırpındım ama etkili olmadı.

"Cehennemde görüşürüz tatlım, tabii öyle bir yer varsa."

Yanılıyordu, cehennemde hiç bir zaman görüşmedik.

Çünkü sonsuzluğa kapattığımı sandığım gözlerim ertesi sabah tekrar açıldı.

Daha sağlıklı ve daha genç bir bedende.


HİLİSE | Shoto Todoroki - Katsuki BakugouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin