Εκπληξη

176 9 0
                                    

Η Μια βρισκόταν μόνη της με τον Τιμ στο ξύλινο σπιτάκι ....

Τιμ :- Επιτέλους μόνοι ...

Μία :- Ναιιι Τιμ είπε και μπήκε μέσα στην αγκαλια του !!!

Τιμ :- Φοβήθηκα τόσο πολύ ότι ο Τζοναθαν θα σου έκανε κακό !!! Μία αν πάθεις κάτι δεν θα μπορέσω να συνεχίσω να ζω !!!

Μία :- Τιμ μην το λες αυτό !!! Θέλω να είσαι δυνατός για να είσαι πάντα δίπλα μου σε χρειάζομαι ...

Τιμ :- Εγώ σε χρειάζομαι περισσότερο Μία της είπε και ένωσε τρυφερά τα χείλη τους ...σιγά σιγά μεταφέρθηκαν από το σαλόνι στο υπνοδωμάτιο

Η Μία καθισε πρώτη στο κρεβάτι και έβγαλε την μπλούζα που φορούσε μένοντας μόνο με το σουτιέν .... Ο Τιμ στη θέα του ημίγυμνου κορμιού της σάστισε αυτή η γυναίκα ήταν τόσο όμορφη !!!

Τιμ :- Είσαι σίγουρη ;

Μία :- Τιμ σε θέλω του είπε και πλησιάζοντας τον του έβγαλε και την δίκη του μπλούζα

Ο Τιμ τότε με ένα τρυφερό φιλί σφράγισε τα χείλια της και την ξάπλωσε προσεκτικά στο κρεβάτι. Κατέβασε το παντελόνι της και τη γέμισε φιλία κατά μήκος της κοιλιάς της ενώ εκείνη είχε τοποθετήσει τα χέρια της πίσω στην πλάτη του και έβγαζε συχνά αναστεναγμούς ηδονής και πάθους. Πήρε το χέρι του, το έφερε σστο στόμα του και το έγλυψε με πάθος ....

Τιμ :- Τώρα μπορεί να πονέσεις ....της ψιθύρισε στο αυτί και έβαλε τα δυο δάχτυλα του μέσα της. Η αλήθεια είναι ότι η Μία έκανε ένα μορφασμό πόνου αλλά εκείνος της έδωσε αμέσως ένα γλυκό φιλί στα χείλη...

Όταν ήταν αρκετά υγρή μπήκε αργά μέσα της  με  προσεκτικές κινήσεις. Η Μία ένιωθε πόνο αλλά σύγχρονος ένα αίσθημα ευφορίας ήταν δικός της και αυτή δίκη του. Όταν τελείωσε μέσα της χωρίς να αποτραβηχτεί βρέθηκαν μαζί αγκαλια στο κρεβάτι ....

Τιμ :- Μια Σ ΑΓΑΠΩ !!! είπε πάνω από τα χείλια της και την φίλησε

Η Μία ήταν η πιο ευτυχισμένη γυναίκα του κόσμου !!!

________________________________

Το βράδυ βρέθηκαν όλοι μαζί στο ξύλινο σπιτάκι είχαν έρθει ο Ερικ με την Σαντι, ο Λουι με την Αντζι και είχαν επιστρέψει και ο Μπάρντον με την Κλάρα

Αντζι :- Κλάρα τι έχεις κάνει και είσαι τόσο όμορφη σήμερα ; Εσυ λάμπεις !!!

Η Κλάρα κοίταξε συνωμοτικά τον Μπάρντον και την Μία γιατί αυτοί ήξεραν .... και ίσως ήταν η ώρα να το μάθουν και οι υπόλοιποι

Ο Τιμ καθισε δίπλα στη Μία και πέρασε το χέρι του γύρω από τον ώμο της

Μπάρντον :- Λοιπόν θα ήθελα να σας ανακοινώσω κάτι ....

Εκείνη την στιγμή η Κλάρα δαγκώθηκε φαντάστηκε ότι θα ανακοίνωνε στους φίλους του ότι θα γινόταν πατέρας ....και η ίδια της σκεφτόταν να τους το ανακοινώσουν στην αποψινή τους συνάντηση όμως θα προτιμούσε να την ρωτήσει πρώτα

Τιμ : - Ωχ ο Μπάρντον θα μας κάνει ανακοίνωση !!!

Ερικ :- Να ακούσουμε προσεκτικά δηλαδή ;

Μπάρντον :- Σκάστε ρε για μια φορά στην ζωή μου πρέπει να είμαι σοβαρός για να το πω αυτό !!! είπε και κοίταξε βαθιά στα μάτια την Κλάρα την πλησίασε και γονάτισε

Η Κλαρα αμέσως αναστατώθηκε ....δεν θα ανακοίνωνε την εγκυμοσύνη της; Τότε τι ακριβώς θα ανακοίνωνε ;;;

Μπάρντον :- Εγώ ο Μπάρντον Γουίλιαμς γνωστός εργένης δεν πίστευα ΠΟΤΕ ότι θα ήθελα να νοικοκυρευτώ, ότι θα ήθελα σπίτι και παιδιά και αλλά τέτοια γραφικά !!! Μέχρι που γνώρισα εσένα Κλαρα !!! Από τότε έχουν αλλάξει τα θέλω μου γιατί πλέον θέλω μόνο εσένα .....αν θέλεις και εσυ εμένα !!! Θέλεις να γίνεις η γυναίκα μου είπε και έβγαλε μέσα από το παντελόνι του ένα κουτί και το άνοιξε δείχνοντας της το όμορφο μονόπετρο.

Η Κλαρα δάκρυσε δεν μπορούσε να το πιστέψει !!!

Κλαρα :- Ναι ναι φώναξε σχεδόν και μπήκε βαθιά μέσα στην αγκαλιά του και όλοι χειροκροτούσαν !!!

Η Μία δάκρυσε και αυτή από την συγκίνηση !!! Χαιρόταν τόσο πολύ για την φίλη της !!!

S4 Onde histórias criam vida. Descubra agora