Κινηματογραφος

204 13 0
                                    

Η Μία σκεφτόταν έντονα, ενώ ετοιμαζόταν, πως γίνεται κάποιος που τραγουδάει σε φιλανθρωπική οργάνωση το Happy birthday σε καραόκε να βγαίνει νικητής !!! Τώρα ήταν αναγκασμένη να πάει μαζί του στον κινηματογράφο ! Και μετάνιωσε που δέχτηκε την πρόκληση του ....

Εκείνο το βράδυ
Αφού βγήκε από την τουαλέτα ένιωθε την καρδιά της να πάει να σπάσει.... Έμενε ακόμα να εκφωνήσει τον λόγο της για να ξεκινήσει το καραόκε που στη λίστα φυσικά πρόσθεσε και τον Τιμ

Ανέβηκε η Μία πάνω στην σκηνή με όσο θάρρος είχε και ξεκίνησε να μιλάει με την γλυκιά φωνή της:

«Σας καλωσορίζουμε όλους τους φοιτητές σε αυτό το καραόκε πάρτι που έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα. Τα χρήματα θα δοθούν στο ίδρυμα παιδιών που έχουν σοβαρές δυσκολίες και τα έχουν εγκαταλείψει οι γονείς τους. Τα παιδιά αυτά φυσικά πέρα από τα υλικά αγαθά έχουν ανάγκη και απο κάτι που πολύ δύσκολα μπορούμε να τους προσφέρουμε την αγάπη. Εμείς σήμερα προσφέροντας αυτά τα χρήματα θα τους δείξουμε έστω και με αυτόν τον τρόπο την αγάπη μας. Όποτε σας ευχαριστώ πολύ όλους τους παρευρισκόμενους, τους φοιτητές της ιατρικής αλλά και εσάς που θα τολμήσετε και θα τραγουδήσετε !!! Και ας μην ξεχνάμε το μεγάλο δώρο του νικητή είναι μια δωροεπιταγή για τον κινηματογράφο !!! Ας ξεκινήσει το τραγούδι !!!

Ο Τιμ από κάτω την παρακολουθούσε μαγεμένος από τον τρόπο που μιλούσε, την γλυκύτητα της, την ευγένεια της και την εξυπνάδα της !!! Ένα ήταν σίγουρο αυτήν την γυναίκα έπρεπε να την κάνει δίκη του !!! Η υπόλοιπη βραδιά πέρασε γρήγορα τραγούδησαν και ο Τιμ και φυσικά κέρδισε !!! Μάλλον επειδή ήταν ο γνωστός, κούκλος, «αρχηγός» του πανεπιστημίου που όλοι τρέμουν όποτε το κοινό τον ψήφισε !!!

Όποτε τώρα η Μία φορώντας ένα άσπρο φόρεμα πήγαινε να τον συναντήσει για να εκπληρώσει την επιθυμία του και να πάνε μαζί στον κινηματογράφο

Εκείνος την περίμενε μέσα στην λαμποργκινη του. Όταν η Μία έφτασε βγήκε και της άνοιξε την θέση του συνοδηγού.

Τιμ :- Ωραίο το φόρεμα σου!!!

Μία :- Αλήθεια σου αρέσει ;

Τιμ :- Καλό είναι, αν και λίγο παιδικό δεν βρίσκεις για ραντεβού ;

Μία :- Όχι που θα έλεγες εσύ καλή κουβέντα για τα ρούχα μου !!! Αα και να σου τονίσω κάτι !!! ΔΕΝ είναι ραντεβού !!!

Τιμ :- Δεν φαντάζεσαι ποσό μου αρέσεις όταν εκνευρίζεσαι

Μία :- Τιμ τα μάτια στον δρόμο του είπε σοβαρά ενώ φορούσε την ζώνη της και εκείνος αμέσως σοβάρεψε απότομα .... Δεν θύμωσε, ούτε της απάντησε απλά απότομα έγινε υπερβολικά σκεπτικός σαν κάποια μνήμη να μπήκε στο μυαλό του την οποία ήθελε να διώξει με κάθε τρόπο.

...........................................................................

Μία :- Χαχαχ είδες τι τέλεια ταινία !!! Δεν περίμενα να δεχτείς να δούμε κινούμενα σχέδια !!!

Τιμ :- Και εγώ δεν περίμενα ότι θα με έπειθες να δούμε κινούμενα σχέδια και θα γελούσαμε τόσο πολύ !!!

Μία :- Είδες !!! Αλλά είχε και ωραίο νόημα στο τέλος

Τιμ :- Ναι ήταν τέλειο παιδικό εμείς και τα παιδάκια το ευχαριστηθήκαμε

Μία :- Χαχχα ναι !!!

Τιμ :- Τι λες να πάμε να πάρουμε κάτι να φάμε ;

Μία :- Ναι απλά θα πρέπει να κάνουμε γρήγορα γιατί σε μια ώρα έχω μαθήμα!!

Τιμ :- Τι μάθημα ; Στη σχολη ; Σήμερα Σάββατο ;

Μία :- Όχι χορού είναι η δουλειά που σου είπα !!!

Τιμ :- Εντάξει θα σε πάω εγώ !!!

Μία :- Δεν θέλω να σε καθυστερώ !!

Τιμ :- Πόσες ώρες έχεις ;

Μία :- Μια ώρα έχω σήμερα με τις μικρές μπαλαρίνες !!!

Τιμ :- Ωραία πάμε για φαγητό και φύγαμε για χορό της είπε και της έκλεισε το μάτι

S4 Where stories live. Discover now