Sinan Yakar Bu isim bana o kadar tanıdık geldi ki zaten tanımam imkansızdı bu isim benim Düşmanımın ismiydi bağde şimdi Sinan'ın kardeşi mi oluyordu.
Cana çıkabilirsin dedim o çıktıktan sonra dosyalara tekrar baktım inceledim ama hala şoktaydım Eğer gerçekten bağde kardeşi ise Sinan bunu öğrendiğinde bağdeyi buraya almaya gelecekti.
Sinan kardeşini kaybettiğinde küçük yaştaydı ve hala kardeşini aradığından adım gibi eminim Ve Benim bunu bade'ye söylememem gerekiyor bir şey yapmam gerekiyor.
Çünkü Sinan benim en büyük düşmanımda Düşmanımın olmasının sebebi ise Benim kız kardeşim arabayla çarpıp sakat bıraktı ben onu kız kardeşinden intikam alacağım badeden.
Bade,den:
Ateşsiz Ev çok güzeldi Ayşe abla ile biraz oturup Kahve içtikten sonra televizyon izlemeye gittim televizyonda hiçbir şey yoktu kanalları gezdim gezdim durdum en sonunda Canım sıkıldı kalktım eve gezmeye başladım.
1 kattan başlamaya Karar verdim çünkü en üst kat ve 2 katı zaten biliyordum 1 katta ilk odada durdum kapıyı açtım ama açılmadı tekrar denedim yine açılmadı kilitli olmalıydı tam diğer odaya geçecektim ki askılıkta bir anahtar buldum anahtarı odanın anahtar yerine soktum.
Kapı açılmıştı içeriye girdim içeri o kadar güzeldi ki odanın her şeyi pembeydi duvarları pembe yatak pembe bilgisayar pembe her şey pembeydi acaba bu oda kimindi merak etmiştim?
Tam odanın içine giriyordum ki bir ses geldi bu ateşin sesiydi.
Ateş: bakıyorumda izinsiz bütün odalara girmeye başlamısın.
Bade:hayır canım sıkıldı icin gezmek istedim
Ateş:ben izin vermedim çık odadan!
Bade:odanamı kaldık al senin olsun.
Sinirli bir şekilde odadan çıkıp kendi odama geçtim yatağıma oturup düşünmeye başladım Acaba o oda kimindi kafamı kurcalayan tek şey oydu Aslında tek o kafamı kurcalamıyodu.
Düşünürken gözüm kitaplara takıldı burada bir Kitaplık mı vardı ayağa kalkıp kitapları incelemeye başladım.
Ateşten:
Eve girdim ilk salona baktım bade orada yoktu odasına Baktım orada yoktu kaçma ihtimali hiç yoktu geri 1 kata bakmak geldi aklıma 1 kata geldiğimde o odanın kapısı açıktı içeriye baktığımda Bade odadaydı.
Bu beni çok sinirlendirmişti Hem benden izin sıkılmıştı hem de odaya girmemesi gerekiyordu.
Çünkü o da benim kız kardeşimin odasıydı pembeyi çok sevdiği için ona özel hazırlatmıştım ama hiç kullanamadı kendisi.
Çünkü hepsi badi'nin abisinin suçuydu Benim kız kardeşime çarpıp onu sakat bıraktığı için şu an Kız kardeşim dedemgilin yanında kalıyor bana küs benimle konuşmuyor 1 yıldır.
O odanın kapısını kilitleyip anahtarı Kendim aldım Sonra bade'nin odasına geldim kapı açıktı kitaplığın önünde Durmuş kitapları inceliyordu.
Içeri girdim ilk beni Fark etmedi.
Ateş:bida o adaya adım atmayacaksın.
Yerinden sıcradı.
Bade:insan bi kapıyı tıklatır öyle girilirmi.
Ateş:kapın acıktı.
Bade:neyse ben o odaya bida adımı atmam
Selam canlar Hasta olduğum için biraz kısa oldu iyileştiğimiz ise söz yazacağım Hepinizi seviyorum Lütfen kitabıma oy verip beğenmeyi unutmayın görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat
Adventureateş daha bebeken yurda bırakılmış bi çocuktu onu yurtan bi mafya babası alıp evlet edindi ateşin babası õlünce babasının yerine o gecti bade,nin gercek babası 7 yaşındayken öldü anneside zor durumda kaldı icin maheledeki ahmet amcayla evlendi