Badenin,günlüğünden:
Merhaba sevgili günlük bugün 16 yaşıma girdim ve 15 ,nci yaşım kabus gibiydi üfey babam tarafından taciz edildim çünkü o günden sonra kendi bedenimden iğreniyorum ve aynaya bakmaktan korkuyorum.
Yıl 04.24.2021
Bade'den:
Daha bana sesini yükseltme diyodu.
Bade:ben senin pis işlerine alet olmutcam.
Ateş: olucaksın!
Bade:olmuycam olmam onun yerine ölürüm daha iyi.
Bunu dedikten sonra direk ateşin odasındaki bolkona çıktım kendimi demirden tutum sonunda bu pis hayatan kurtulup gitcektim hu hayata çok çekmiştim daha fazla çekemezdim helle bi insanın çanına asla kıyamazdım.
Bunları düşünürken ateş bağırdı.
Ateş:sakın atlama ordan atlarsan ordan atlamanın bedelini ödersin.
Daha beni tehtih ediyodu.
Bade:burdan atladıktan sonra ölcam kurtulcam bu hayattan senden babamdan ve o adamdan.
Ateş:atlarsan herşey biter.
Bade:bende bunu istiyorum.
Ayamı demire atım ve kendimi yere doğru bıraktım.
İşte herşeyin sonuna gelmiştim annemle babamın yanına gitcam saten onun icin mutluyum.
Gözlerimi kapatım.
Sana geliyorum ölüm ölüme gittikce yaklaşıyodum bunu hisede biliyorum
Ateşten:
Onu son anda tutuk bayılmıştı yatta yattırdık.
Ateş:neyi var mehmet?
Mehmet:yemek yemedi icin halsiz düşüp bayılmış şimdilik serum taktım sonra bu verdim ilacları ak icmesi gerek.
Ateş:tamam.
Verdi ilac recetesini aldım bade uyanmaya başlıyodu ve gözünü actı ortala baktıktan sonra ben dedi.
Ateş:ben sana demiştim ben ölme dediysem ölemesin.
Bade:sen kim oluyosun hem niye kurtardın beni?
Ateş:öl öldükten sonra başıma bela ol sonra demi.
Bade:başına bella olurum diyemi kurtardın beni.
Ateş:evet neyse yat dinlen benim işim var.
Bade:tamam.
Biz mehmetle odadan çıktık mehmetin işi oldu için o hemen gitti bende adamlarımdan birini carıp badenin illaclarını almasını söykedim.
1 tane bira alıp icmeye başkadım 2 3 derkej 5 bira icmiştim baya sarhoş olmuştum.
Aklımda bade vardı niye karşıma çıktı kim?
Bunları düşünürken canın getirdi dosya geldi aklıma çalışma masamın üstündeydi yukarı kata çıkıp dosyayı alıp kolta oturdum.
Bade 6 yaşındayken trafik kazası sonucu babası ölmüştü ve o arabada bede annesi ve abisi vardı bade ve annesi kurtulmuştu ama babası ölmüştü abisi hakında bi bilgi yoktu ölmüşmü yaşıyomu merak etim.
Canı cardım.
Can:efendim abı beni çarmışsınız.
Ateş:evet senden bişey istiycam.
Can:buyur abi seni dinliyorum
Ateş:bana badenin abisini araştır o trafik kazasında ölmüşmü yaşıyomu söyle.
Can:tamam abi sen nasıl istersen.
Can cıkıp gittikten sonra bende kalktım misafirlik odasına doğru yürüdüm çünkü benim odamda bade uyuyodu yürürken benim odanın önünde durdum.
Kapı aralıktı ordan iceri baktım bade uyuyodu sacı yüzüne gelmuş azı az acık çok masum uyuyodu.
Onu inceledimi fark edince kendime kızdım ordan ayrılıp misafir odasına gittim.
Gözümü actımda burnuma güzel kokular geliyodu yataktan kalkıp bonyoya gittim orda işimi haledikten sonra odama gectim bade yoktu bonyodadır diye aramadım takım elbise giydim bugun iş yerime gitcektim.
Hazırlandıktan sonra aşağ indim bade ve ayşe ablanın gülüşlerinin sesi geliyodu aşağ indimde bade oturmuş konuşuyolardı beni görünce aya kalktı hatice abla sofra hazırdı.
Ateş:hadi kahvaltıya gecelim.
Bade:tamam.
Beraber kahvaltıya oturduk onun tabana doldurdum mehmet yemesi gerek dedi icin.
Bade:ben bunların hepsini yiyemem.
Ateş:yiceksin yedikten sonrada ilac içeksin.
Bade:zorlamı.
Ateş:gerekirse zorla!
Dedikten sonra yemeye başladı yemek bittikten sonra illac icirdim ben evden çıkıp iş yerime geldim.
Aradan tam 2 3 saat gecti canım sıkılmaya başladı sonra odamın kapası caldı.
Ateş:gel.
Can:abi istediniz şeyi yaptım badenin abisini araştırdım.
Ateş:yaşıyomu.
Can:evet evli ve bi kız çocu var o kazada dedesi kacırıp büyütmüş şimdi çok zengin ve sizin tanıdınız biri.
Ateş:kim?
Can:söylemesem iyi olcak.
Ateş:kim dedim!?
Can:sinan yakar.
Ateş:ne!!
Evet arkadaşlar bi bölümün sonuna geldik.
Acaba badenin abisi ateşin neyi oluyo?
Oy verip takip etmeyi unutmayın.❤❤🥂🥂🥂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat
Aventureateş daha bebeken yurda bırakılmış bi çocuktu onu yurtan bi mafya babası alıp evlet edindi ateşin babası õlünce babasının yerine o gecti bade,nin gercek babası 7 yaşındayken öldü anneside zor durumda kaldı icin maheledeki ahmet amcayla evlendi