Badenin,günlüğünden:
Merhaba sevgili günlük bugün babamın
Ölüm yıl dönümü bu sabah mezarına gitim çicek diktim ve mezara su döktüm ahmet amca geldinden beli hayatımız kötü annem ve bana sürekli şiddet uyguluyo anneme üzülüyorum ama o herşeyi benim için katlanıyo.Yıl 30.05.2014 bade 8 yaşındayken
Ahh yine o adam beni yatamdan yere fırlatmıştı kolumu sehpaya çarptım için açıyodu acaba yine ne istiyecekti.
Ahmet amca: uyan artık saat kaç oldu senle bugün işimiz var kalkta hazırlan
Saat da saban 8,ziydi ve niye hazırlançaktım
Bade:neden hazırlancam birimi gelcek?
Ahmet amca: bugün çok önemli misafirlerim gelcek onlara hizmet etceksin güzel giy ve çok soru sorma ben gidiyorum geldimde hazır ol.
Bişey dememe izin vermeden gitmişti annem olsaydı böyle olmazdı annemi 2 yıl önce kayp etim kansere yenilmişti ama onun adına seviniyorum kurtuldu bu hayatan çok cekmişti.
Neyse ben hazırlanıyım yoksa üfey babam hazır olmadımı görürse döverdi beni dolabımı açtım orda gözüme takılan siyah askılı bi elbise aldım diz kapama kadardı boyu üstümü giydikten sonra makyaj masama oturdum hafiv bi makyaj yaptım geriye topuklu ayakabım kalmıştı siyah bi topuklu ayakkabı giydim.
Üfey babam odama girdi hiç kapıyı çalmadan giriyodu hep üstümü başımı süzdükten sonra olmuş dedi.
Ahmet amca:kapı çalınca sen açaksın kibar davran misafirlerimize onlar benim bûgün en önemli misafirlerim.
Bade:tamam
Ben tamam dedikten sonra kapı çaldı babam oturma odasına geçti bende kapıya doğru yürüdüm kapıyı açtımta 25_30 arası yaşlarda siyah takım elbise giymiş bi adam ve herhalde arkasında koruma gibi giymiş olanlarda adamlarıydı.
Hoş geldiniz dedikten sonra içeri davet etim içeri girip babamın oldu odaya gittiler ben şuan mutfakta kahve yapıyom babamgil konuşuyo.
Sonunda kahveler olmuştu tepsiye koyup babamgilin oldu yere götürdüm herkezin kahvesini verip boş kolta oturdum tanımadım adam babama ahmet kızın dedin kadar güzelmiş dedi ne oldunu hala anlamadım.
Babamda öyledir mert dedi adamın ismi mertmiş.
Mert:ahmet beni seveceğinden eminsin demi.
Ahmet amca:eminim oğlum nede olsa siz artık karı koca olcaksınız
Üfey babamın ilk ne dedini anlamaya calıştım anladımda ise başımdan aşağ kaynar sular dökülmüştü üfey babam beni satmıştı hala şoktaydım.
Arkadaş oy vermeyi ve beyenmeyi unutmayın devam etcek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat
Dobrodružnéateş daha bebeken yurda bırakılmış bi çocuktu onu yurtan bi mafya babası alıp evlet edindi ateşin babası õlünce babasının yerine o gecti bade,nin gercek babası 7 yaşındayken öldü anneside zor durumda kaldı icin maheledeki ahmet amcayla evlendi