Geldimm!
O kadar özlemişim ki buraları size anlatamam ballarım
Ufak bir bilgilendirme yapacağım lütfen dikkate alınn
🎀Kurguyu baştan okumanızı rica ediyorum. Çünkü kendi çapımda değişiklikler yaptım. (Milattan sonra dönünce tabi)
💓 Jennie 21 Taehyung ise 32 yaşında olacak. Yaş farkı konusunda itirazları olan kurguyu okumayı bırakabilir.
💗 Kurgumuzda, hassas bebek gibi bir Jennie olacak. Bunun dışında Taehyung sizde çapkın bir profil oluşturmuş olabilir. Ancak oldukça ciddi, sakin ve anlayışlı bir adam olduğunu okudukça sizde göreceksiniz.
Bu arada elimizde taş gibi bir estetik cerrahı ve bir beyin cerrahının olması gerçeği 👅
İyi okumalar kızlarım!
♢
Akrep altıyı, yelkovan da on ikiyi gösterdiğinde Jeju'da şafak vaktiydi. Tüm sokaklar, caddeler sessizliğin derinliklerinde kaybolmuştu. Yaz mevsimi olmasına rağmen, Jeju sakinleri yağmurlu havaya kanmış ve örtülerinin altına sığınmışlardı hemen. İnsanların her zaman baktığında içini ferahlatan hava ise, oldukça karamsardı bu sabah. Tüm adayı esir alan bulutlar, dağılmaya başlamıştı yavaş yavaş. Doğmak bilmeyen güneşin aydınlığı, bir fener gibi aydınlatmıştı gökyüzünü.
Kıyıya vuran dalgalar kuş cıvıltılarına karışıyor, adanın sessizliğini adeta yarıp geçiyordu. Yol kenarlarına biriken su birikintileri ise küçük çocukların basıp üzerlerini kirletmesi için yerlerini hala koruyorlardı. Jeju sakinleri, sabahın aksine gece yaşamını aktif yaşarlardı. Bu yüzden sabah epey geç kalkarlar, sadece o renkli geceleri beklerlerdi.
Bugün her zamanki gibi bulutlar geri çekilecek ve sahneyi güneşe bırakacaklardı. Çünkü her zaman insanların tenini yakıp geçen güneş, adadaki sakinlerin kendilerini soğuk suya atmasına sebep olurdu. Hep yüzerlerdi , içerlerdi, dans ederlerdi ve yorulup derin bir uykuya dalarlardı. Onlar için uyku düzeni çok önemliydi. Hatta araçlar bile bunu kabullenmiş gibiydi, sabahları yollar bomboş olurdu.
Fakat birisi bunu kabullenmemiş olacak ki, son model arabasının uğuldamasına aldırmayarak hızla sahil kenarına doğru ilerlemeye devam etti.
♢
"Pat, pat, pat..." Örtüsüne sarılıp mışıl mışıl uyuyan kadın, duyduğu seslerle yerinde kıpırdandı. Gece geç yattığından olmalı ki, gözlerini büyük bir zorlukla açabilmeyi başarmıştı. Sırt üstü yattığı için derisine gömülen sütyen kopçasına uzanmaya çalıştığında, sırtında saniyelik süren keskin bir acı hissetti. Acıyla mırıldananan kadın yatağından ayaklarını sarkıttı ve günlerdir yapmaya ihtiyacı varmış gibi gerindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't let me die.
RomanceDünyaca ünlü beyin cerrahı Kim Taehyung, tatil için Jeju'da bir evin üst katını kiralar.