𝗬𝗮𝗻𝗱𝗲𝗿𝗲 𝗵𝗮𝗶𝘁𝗮𝗻𝗶 𝗯𝗿𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿𝘀 𝗼𝗻𝗲𝘀𝗵𝗼𝘁

3.5K 51 12
                                    

                High school au

                               Rindou's age 17
                               Ran's age-18

                                YN's age-17

"Herkesin dikkatine" öğretmen, köşede uyuyan Rindou hariç, öğrencilerin dikkatini çekerek ellerini hafifçe çırptı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Herkesin dikkatine" öğretmen, köşede uyuyan Rindou hariç, öğrencilerin dikkatini çekerek ellerini hafifçe çırptı. O ve ağabeyi en popüler öğrencilerdi, her kız onları severdi ya da güzel erkeklere aşıktı ama o aptallari umursamıyorlardı. evet, sevimli ya da güzel bayanlarla takıldılar, bitirdikten ya da sıkıldıktan sonra onları yalnız bıraktılar ya da zorbalık ettiler.Şimdi şimdiki zamana geri dönelim sınıf öğretmeni aradı (senin adin).Tereddütle sınıfa girdin kalbi hızla atıyordu 'Umarım her şey yoluna girer..sakin ol Yn yapabilirsin. bu sadece bir tanıtma. Alt dudağını hafifçe ısırırken düşündü.Sınıf öğretmeni, giriş için onu bekleyen kiza/erkege bakıyordu. Yn yutkundu ve konuştu: "Benim adım (Soyadım) Yn.Ben fransadan buraya transfer ettiğim bir yabancıyım Manga okumayı ve oyun oynamayı seviyorum. Umarım arkadaş olabiliriz" Egildin aksanı oldukça farklıydı, Fransizca aksanıyla ve konuşma tarzını sevimli ve huzurlu kılan yumuşak sesiyle karıştırıldı. Öğrenciler ozellikle erkekler Yn ve sevimli aksanı ve görünüşü hakkında fısıldadılar."Burada bir transfer görmek güzel. Umarım burada rahat edersiniz (soyadı), Haitani Rindou'nun yanında oturabilirsiniz. Haitani elini kaldır!" Öğretmen haykırdı, Rindou'yu yavaşça yukarı baktı ve gözleri yüzünde küçük bir gülümsemesi olan YN figürüne kilitlendi."Haitani Rindou dinliyor musun?"  "evet" Rindou elini kaldırırken cevap verdi. Yn bakışlarını mavi / sarışın erkeğe kaydırdı. Öğretmeni bir kez daha eğdi ve ona doğru yürüdü. Rindou onu incelemeye basladi. -Kesinlikle bir yabancıya benziyor, eşsiz bir ten rengi ve gözleri var.' Rindou ona bakarak düşündü"Ano, Haitani Rindou değil mi?"Yn Rindou'ya sordu, Yn yanına otururken yavaşça başını salladı "Ben (soyadı) YN tanıştığımıza sevindim Haitani-san" erkek ismi yumuşak bir şekilde konuştu, bu da Rindou'yu telaşlandırdı "u-uh..ben de memnun oldum," diye mırıldandı Rindou, kekelediği için zihinsel olarak kendine lanet okudu. Kıkırdayarak Rindou'nun kulaklarını kızartıyordu.Öğretmen ikisi de başını sallarken, "Haitani, (soyadı) bu kadar konuşma yeter, dersimize devam edeceğiz" dedi.Rindou, sırının her zaman not yazmaya odaklanan Figürüne yöneldiği icin derse konsantre olamadı. Rindou'nun ona baktığını görmek için birinin ona baktığını hissetti. Sadece küçük bir gülümsemeyle cevap verdi, cevap olarak Rindou sadece şaşkın bir şekilde ona baktı.

Ders bittikten sonra öğrenciler aceleyle kitaplarını kapatıp öğle yemeği için kafeteryaya koştular. Yn eşyalarını toplamaya başladı, Rindou konuşmak için altın fırsatını buldu "U-um (soyadı)?" Ona bakarken omzunu dürttü "hm? Evet? Haitani-san?"
"Öğle yemeğinde bana katılabilir misin?" Tarafsız bir yüzle sordu ama içeride çok gergindi. "hm? Tabii! Çok isterim " Yn bir sırıtışla Rindou'nun yanaklarını kizarti.Yn ve Rindou koridorda yürüyorlardı, ayrıca kızlardan ve erkeklerden Yn görünüşü hakkında bazı övgüler aliyordu. Öte yandan Rindou, sakin kişiliği ve sakinleştirici sesiyle mükemmel bir insan olduğu için görünüşünün çok çekici olduğu konusunda güvensiz hissetti. "Bir sorun mu var Haitani-san?" yn erkeğe başını sallarken sordu "hm..nereye gidiyoruz?" Yn tekrar sordu Rindou ona bakarken "Ağabeyimle tanismani istedim" diye mırıldandı Yn bir": o" yüzü yaptı."Vay canına, bir kardeşin var!? Bu harika!
"Evet" diye cevap verdi

𖤐↳ 𝗬𝗮𝗻𝗱𝗲𝗿𝗲 𝘁𝗼𝗸𝘆𝗼 𝗿𝗲𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin