𝗬𝗮𝗻𝗱𝗲𝗿𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗳𝗶𝗹𝗲:𝗸𝗼𝗸𝗼𝗻𝗼𝗶 𝗵𝗮𝗷𝗶𝗺𝗲

1.4K 25 3
                                    

                                           .
                                           .
                                           .
                                          ♡

╰┈➤𝗚𝗲𝗻𝗲𝗹𝗱𝗲 𝗻𝗮𝘀𝛊𝗹?𝗯𝗶𝗹𝗶𝗻𝗰̧𝗹𝗶,𝗳𝗮𝗿𝗸𝛊𝗻𝗱𝗮 𝗺𝛊?,𝗧𝗮𝗸𝛊𝗻𝘁𝛊𝗹𝛊 𝗺𝛊?,𝗡𝗮𝘀𝛊𝗹 𝗱𝗮𝘃𝗿𝗮𝗻𝛊𝗿?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


╰┈➤𝗚𝗲𝗻𝗲𝗹𝗱𝗲 𝗻𝗮𝘀𝛊𝗹?𝗯𝗶𝗹𝗶𝗻𝗰̧𝗹𝗶,𝗳𝗮𝗿𝗸𝛊𝗻𝗱𝗮 𝗺𝛊?,𝗧𝗮𝗸𝛊𝗻𝘁𝛊𝗹𝛊 𝗺𝛊?,𝗡𝗮𝘀𝛊𝗹 𝗱𝗮𝘃𝗿𝗮𝗻𝛊𝗿?

Koko, bir yandere olarak, muhtemelen yanıltıcı ve son derece takıntılı bir sınırda olurdu. Sergilediği aşırı davranışların tümü, sizi korumak için güçlü bir arzudan kaynaklanıyor. Ona bağlı kalarak ve buna bağlı olarak suçluların yeraltı dünyası ve çete şiddeti ile asla tehlikede olmadığınızdan emin olmak zorundadır.

Geçmişte kendisi için çok önemli bir kişiyi kaybetmiştir ve kendini suçlamaktadır. Bu yüzden yeni birine aşık olduğunda bu travmanın çoğunu taşıyacak. Bu olayların asla tekrarlanmadığından emin olmak. Bu, sizi her zaman güvende olacağınız bir odaya kilitlemek anlamına geliyorsa, bunun yanlış olduğuna inanması için hiçbir sebep yok. Açık ara Bonten'de yakalayabileceğiniz en kibar kişilerden biri. Seni şımartmak, seni mutlu etmek için odanı pahalı şeylerle doldurmak için elinden geleni yapıyor.

╰┈➤𝘀𝗲𝘃𝗴𝗶𝗹𝗶𝗹𝗲𝗿𝗶𝗻𝗶 𝗸𝗮𝗰̧𝛊𝗿𝗺𝗮 𝗶𝗵𝘁𝗶𝗺𝗮𝗹𝗶 𝗻𝗲 𝗸𝗮𝗱𝗮𝗿?𝗯𝘂𝗻𝘂 𝗻𝗲 𝗸𝗮𝗱𝗮𝗿 𝗰̧𝗮𝗯𝘂𝗸 𝘆𝗮𝗽𝗮𝗰𝗮𝗸?

Koko, onunla birlikte olmanın riskleri konusunda oldukça açık sözlü olacaktır. Potansiyel olarak tehlikede olsanız da,tehdidin seviyesini kesinlikle abartıyor. Seni daha uzun süre yanında tutması için ona bir sebep vermek. Ona inanacak kadar safsanız, eve her gitmek istediğinizde size özür dileyerek "güvenli değil, henüz gidemezsiniz" hatırlatmaktan daha ileri gitmesine gerek kalmaz.

Gitmekte ısrar edersen, seni durdurmak zorunda kalacak. Her zaman, Koko haber verene kadar ayrılmanıza izin vermeyen kapıları koruyan adamlar vardır. Sonunda sessizce kaçmanın hiçbir yolu olmadan çatı katında tutsak kaldınız.

╰┈➤ 𝗢𝗻𝗱𝗮𝗻 𝗸𝗮𝗰̧𝗺𝗮𝗸 𝗻𝗲 𝗸𝗮𝗱𝗮𝗿 𝘇𝗼𝗿?𝘀𝗲𝗻𝗶 𝗻𝗮𝘀𝛊𝗹 𝗸𝛊𝘀𝛊𝘁𝗹𝗮𝗿?𝗸𝗮𝗰̧𝗺𝗮 𝘁𝗲𝘀̧𝗲𝗯𝗯𝘂̈𝘀𝘂̈𝘆𝗹𝗲 𝗻𝗮𝘀𝛊𝗹 𝗯𝗮𝘀̧𝗮 𝗰̧𝛊𝗸𝛊𝘆𝗼𝗿?

Koko, her ne kadar aşırı korumacı olsa da - çok fazla ayrılmaktan bahsedersen ya da arkasından ayrılmak için herhangi bir girişimde bulunursan kesinlikle seni kilitleyen türden biri. Sana defalarca burada onun yerinde olmanın yeterince tehlikeli olduğunu söyledi. Rakip bir çetenin ne zaman kapıyı açıp birinizi veya ikinizi rehin alacağını veya ateş edeceğini asla bilemezsiniz.

Kendi evinde kalmana izin vermekten daha güvenli olduğunu iddia ediyor, ama bu sadece seni yakın tutmak, endişe olarak maskelemek onun bencilliği. Rahat olduğunuzdan emin olacak. Geniş ferah bir odaya sahip olursunuz. İpek çarşaflar, yorganlar ve çeşitli meyveler, tatlılar ve şampanyalar başucunuza taşınıyor. Sadece kameraları ve alarm sistemlerini gözden kaçırmanız gerekiyor. Çatı katının en üst katındasınız, bu yüzden tek kaçış yolunuz pencere. Ama şans eseri, riske karşı önceden plan yaptı ve bunlar da kilitli.

𖤐↳ 𝗬𝗮𝗻𝗱𝗲𝗿𝗲 𝘁𝗼𝗸𝘆𝗼 𝗿𝗲𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin