.
.
.
♡╰┈➤ 𝐂𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫:𝚜𝚊𝚗𝚣𝚞,𝚖𝚒𝚝𝚜𝚞𝚢𝚊
->𝚜𝚊𝚗𝚣𝚞
Erkek arkadaşın, bazılarının ona psikopat dediği türdendi.Sanzu "ilaçlarını" almaya başlayınca onu savunmak giderek zorlaştı. Diğer ilaçlarla birlikte hapları da sevdiğini biliyordun, ama onu gerçekten sevdiğin ve kalmak istediğin için... bunu görmezden geldin. Ayda bir ya da iki kez, istediği kadar "ilaç" almasına izin vermek, haplarını haftada bir ya da iki kez, sonra günde bir kez ve son olarak da tüm gün, her gün aldı. Sonunda...artik yoruldun,ise gittigi birgunu kacmak icin firsat olarak gordun
ortak dairenizden taşıyabileceğiniz eşyaları topladiniz ve Sanzu'dan sakladığınız parayla dolu küçük demir kutuyu alarak başka bir yere... ondan uzak bir yere gittin. Sanzu o gün eve döndüğünde boş bir daireyle karsilasti, bir zamanlar paylaştığınız eve hızla koşarken ve tüm eşyalarınızın gittiğini görünce vücudunu huzursuzluk hissi doldurdu. "ŞU KIZ!" Aynaya yumruk atarken bağırdı ve agresif bir şekilde nefes nefese kaldı, ancak dizlerinin üzerine düştüğünde öfkenin yerini keder aldı, gözyaşları yüzünden aşağı aktı, "Hayır....hayır...beni bırakamaz...", kısa bir inkar anından sonra. , manyak kahkaha daireyi doldurdu. "Sence...gidebilir misin! Beni birakmak! Hayır...haha...hayır seni bulacağım...ve seni öldüreceğim.." Derin bir nefes alıp ayağa kalkarken tekrar güldü, sonra bir hap daha attı, gözleri büyümüştü ve yatağa uzandı."Zavallı saf küçük kızim...benim aptal bebeğim...sen benimsin." Uyumadan önce fısıldadı.
Bunu yaptığında şansın senden yana olduğunu hissederek kurtulman bir mucize. Ayağa kalkman biraz zaman aldı ve sonunda kendine güveninin geri geldiğini hissettin, sonunda özgür hissettin... zamanla iyileştin. Sana Sanzu'dan çok daha iyi davranan yeni biriyle tanıştığında son derece mutluydun. Sen ve erkek arkadaşın bir araya gelip bir sonraki adımı atmaya hazır olmanızdan bu yana neredeyse iki yıl geçti, ikinizin paylaştığı aşk sizi çok etkiledi ve birinin sizi sevmesi ve size iyi davranması harika bir duyguydu. hak ettiğin saygılar Birine sürekli olarak ne yapılması gerektiğini söylemek zorunda kalmamak ve dürüst olmak gerekirse, onu ailenize ve arkadaşlarınıza göstermekten utanmadınız, her şey mükemmeldi...ta ki... yıl dönümünüz gelene kadar.
Gece, hayatının aşkıyla seni şımartarak ve onun sana evlenme teklif etmesiyle son buldu. İşte bu kadardı, sonsuza kadar mutlu yaşadınız ve yeni hayatınıza bu adımı geçmişin kolaylığı ve gerginliğiyle atmanın heyecanını yaşadınız. İkinizin geçirdiği uzun geceden nihayet eve döndükten sonra, sabah güneşi doğana kadar kucaklaşma ve tatlı sevişme zamanı gelmişti, şimdi nişanlınız küçük sürprizini hazırlamak için odaya doğru yürürken, siz de yolunuza devam ettiniz. mutfakta iki bardak ve en sevdiğiniz şaraptan bir şişe var. Çekmeceden tirbuşonu almak için döndüğünüzde yatak odanızdan bir tıkırtı duyduğunuzda yaptığınız her hareketle elinizdeki yüzük parlıyordu. "Bebeğim! İyi misin?" Sessizlik. "Bebeğim?" Bir kez daha seslendiniz ve salona doğru yürüdünüz ve aniden yaralarla bezenmiş tanıdık bir yüz gördünüz ve nişanlınızın kanlar içindeki cansız bedeni arkasından sürükleniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𖤐↳ 𝗬𝗮𝗻𝗱𝗲𝗿𝗲 𝘁𝗼𝗸𝘆𝗼 𝗿𝗲𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀
De TodoHeadcanons,reaction,oneshot uclu olsun guclu olsun Ceviride var kendi yazdiklarimda